Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, jo jag veeeeeet.. Men jag är lat! :p Angav dig som sponsor förresten!

Nu är jag medlem där i allafall, nixehen där också. Ange gärna mig som Sponsor! :bump:
Ska föda upp Quarter - så om någon vill köra lite samarbete så hojta till!:banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hoppas på att ha tur med brittiska nu då jag var några dagar "sen" in i svenska för att vara med i topp överallt.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mjaha, jag har kommit till målet om att bjuda in en annan spelare, så om någon som läser tråden känner för att börja spela får i gärna ange Inkas som sponsor :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

La till dig som sponsor!

Jag valde också quarter, de andra finns ju redan på svenska versionen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag är oxå på det målet på svenska så är det någon som inte reggat sig där än skulle jag bli glad om någon vill lägga till mig som sponsor! :bump:
"Jazz't" heter jag där! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Under tiden som du leker med fölet (8 månader - 1 år 6 månader) ska du öka dess GP (genetisk potential) med 1,2. Så har du en häst med en GP på 350.0 så kommer du att ha 351.20 efter 1 år och 6 månader.

Sök på "föllekar" eller kolla tidigare i den här tråden så finns det massor om just det här. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, jag såg det tack så mycket :D

kl

Hmm.. ingen enhörning idag heller och nu börjar jag få ont om åldrandepoäng så jag kanske ska lugna ner mig lite nu :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Jag finns med på samtliga nya sidor med samma namn som här, jag sponsrar gärna ;)
Har inte varit in här på hela eftermiddagen, annars gade jag gärna angett er som min sponsor.

Jag har fastnat redan på OWs uppdrag, lite ont om tävlingar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ingen hörning här heller i dag. Blev visst bara ett försök i morse, glömde åldra upp henne till i kväll kom jag på vid 18:15. :grin:

Men jag är ju iaf 1a och 2a på EN av alla rankinglistor iaf :bump:, förmodligen den enda jag kommer att toppa, någonsin! :p

popular.jpg
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Fasiken vad irriterande. Ska avla fram ett hingstföl och så får jag såklart ett sto (vilket jag egentligen vill ha, men vill ju såklart komma vidare med uppdragen). Tusan.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Men du bör ha klarat målet ändå, för det med hingstföl är ett översättningsfel, det ska gälla ett föl, vilket som :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu när du säger det har jag läst något om det i förra tråden... Nu måste jag in och kolla :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jodå, jag hade klarat målet ändå :) Synd bara att fölungen var mörkbrun, men bättre lycka nästa gång antar jag
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Gärna! Men vi får väl se hur det går först, de första två hästarna är ju aldrig nåt att hänga i granen...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har jag reggat mig på den brittiska :)
Heter Ninyaa där också. föder upp Frieserhästar.
Har konto på den internationella också med samma namn där jag föder upp fbl.

MikaTela: använde dig som sponsor om det var ok?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nu har jag även reggat mig på det internationella, där heter jag, precis som på svenska, delightandangers och föder upp freiserhästar (fullblod på svenska)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp