Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Nu har jag kollat statistik över omgång ett av grödor vilket blev följande:

Vetekorn+gödsel
Växthus 2 t, höst, 350 kr inköp, 7 dagar
612 halmströ: 11 016 e
8160 vetekli: 8 160 e
Totalt: 19 176-350=18 826/7= 2689,4 e/dag!

Rovor+gödsel
Växthus 2 t, höst, 1050 kr inköp,4 dagar
423 rovor: 10 575 e
Totalt: 10575-1050=9 525/4= 2381,25 e/dag

Summa av kardemumma är alltså att man tjänar nästan 300 e mer/dag med att odla vete istället för rovor!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Welsh:)

Men då, har ju en hel del på mitt ena sto.
Fast verkar inte funka att använda dem på henne:confused:

en del av dem (Eolus vind tex) verkar jag inte kunna använda alls?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad menar du med att du inte kan använda föremålen? Har du gett henne t.ex. Eolus Vind så finns den väl där eller?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

hehe, reggade mig på brittiska howrse nu - rätt kul att få vara med helt från början :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det lät som en bra idé - hur länge har dom hållt på jag har ju varit med nästan från start på svenska.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

första dagen idag ;)

har fastnat på "participate in a competition" :( dock kan man skapa sitt ridcenter från start med :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:bow:
Ces heter jag där! fick äntligen ha mitt namn i fred utan några extra siffror eller dyl :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag reserverade mitt engelska nick på alla de nya versionerna i förväg, känns som lite overkill men jag ville inte att någon annan skulle sno mitt nick :D

Vad heter du där MikaTela, så kan jag använda dig som sponsor! Bra om vi kan hjälpa varandra!
Så kan nästa som vill regga sig använda mitt om de vill! (deheex) :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Använde dig som sponsor - den som vill får jättegärna använda mig MikaTela :)
Satsar på föllekar redan nu, fast lite svårare utan morötter men finns ju inte nu i början då ingen har hunnit odla. :)

Så nu lyckades jag höja GP på mitt shettissto till 351,02. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

äsch :P lyckades bara höja till 350.92
dock så hittade jag saltstenen halvvägs igenom faktikst, men jag hade inga ängar alls till min pålle :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har just nu 3 små ängar i mitt ridcenter - ska skaffa en till sen ikväll när jag har tjänat lite på gödsel men behöver egentligen 11 små ängar till då jag har 30 boxar (slog på stort direkt :p).
Funderar på att reservera alla boxarna men är inte säker. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

hehe, nä, blir det lilla lugna för min del denna gången - köpa stora ängar och odla är vad jag ska göra ett tag, innan jag öppnar ridcentret :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

delvis KL

Ni som varit med ett tag och haft ridcenter förut, hur ser jag till att det blir bra så att säga? Jag har ängar, boxar och strö men det står fortfarande att de inte är helt rena och "in an unacceptable condition" :crazy: hur gör man för att få dem bättre?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du måste ha minst 1 stalldräng på 20 boxar.
(tack för du påminde mig om strö! :p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp