Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

den ska dö först, sen får du en fråga om du vill skicka hästen till himlen. :)

för att få pass, måste hästen vara över 30 år.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag erkänner, nu är det kamp om GP:n. :devil:

Såg att en av de som betäckt med min hingst ligger farligt nära min senaste avkomma i GP så nu har jag köpt ÅP för pass! Den andra, en ryss eller nåt sånt betäcker vid 2,5 år men jag bluppar ju först. Hoppas verkligen att bluppen gör så pass stor skillnad att jag kommer vinnande ur striden. :devil::angel:

Har dock dubblat mina equus p.g.a. betäckningarna. Praktiskt med hingstar!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

I dag missade jag inte betäckningen, har betäckt både 06:23 och 18:23!! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fast ni har jag feber igen! :(

missdragon: Om du bara hört mig evil-laugh!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

är det nån som driver med mig? inget föl idag heller. Nu har hon totalt 15 betäckningar och endast 1 enhörning. dock inte då jag ägt henne.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad är det för ett värdelöst sto du har? Någon gång till borde hon väl kunna tillverka en med horn, tycker jag. Hälsa henne det.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ingen med horn här heller, dock mitt första försök så det känns okej ändå. Är inte på det målet än, men tänkte försöka tjäna lite pengar (och pass!) på hornisen innan det är dags.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Dom kanske gör som jag, bjuder-uppdaterar-bjuder-uppdaterar-bjuder-uppdaterar.
Så gör jag i slutet för att det ska gå snabbast möjliga, ibland bjuder jag långt innan om jag vill komma ihåg auktionen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hör dig ända hit din lilla :devil:!! ;)

tredje försöket, ingen med horn än, men så är jag ju inte på målet än heller. :D

@bitte0007: betäcker du rätt tidpunkt och så?? Annars verkar det ju lite märkligt... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Japp är väldigt noga med att betäcka rätt tidpunkt. Får hoppas på i morn igen. Så dyrt bara att hålla på får massa föl jag inte ens vill ha.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad säger ni om att 35 försök till enhörning har resulterat i två enhörningsföl då? Jag måste verkligen ha maximal otur...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jajjemän ;) Jag hade redan gett henne ett bud via mejl som hon aldrig svarade på.

Så när det var 1 sek kvar så la jag 500e över liggande bud :p Gött att vinna nångång!

missdragon: Här är det totalförbud på kakor :cry: Är halvvägs in i graviditeten imorrn och har gått upp 1-1,5 kg. Jag som inte skulle gå upp nånting :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

är så arg på dessa föl att dom även fått riktigt fula och omogna namn som hästbajs,hästslyna,bög,fuckface,fuck,hästjävel.
Får fixa finare namn sen när den väl dyker upp hahah
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kände precis som du innan jag lyckades. Men när det väl kom en med horn så var det kärlek vid första ögonkastet :p Trots att det blev en skithäst med under 350 i GP.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp