Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Blir galen!
Kan inte logga in på engelska sidan!
Fungerar prima på PC'n, men nu ligger jag i sängen med min MacBook, och det fungerar inte.
Skriver jag "howrse.com" så kommer jag direkt till svenska! Gah!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Rensa dina kakor och testa :)

Eyz: Haha, såg själv hur dumt jag formulerade mig :D Menade förstås om man tjänar e på att ordna tävlingar, eller om det bara är prestige som gäller.

Är helnöjd, köpte nyss en blivande passhäst för 2000e :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag måste använda olika webläsare på min pc. Firefox krånglar minst, men då funkar bara svenska sidan. Så eftersom jag inte är lika aktiv på engelska sida, så kör jag krånglande explorer där.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är säkert för bara för vårat diskuterande i mail dom har beslutat sig för att jag inte får hänga på Howrse, haha :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Rensade kakor! Funkar inte ändå! Har både Firefox & Safari, inget fungerar!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Precis. Det vi skrev om där är säkert förbjudet att nämna och du blev utsparkad! :devil:
Mig tyckte de så synd om för att jag inte är feberfri, så jag fick vara kvar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tror det jag med!

kl
Får nog orka resa på mig och starta PC'n, och försöka klura ut vad som är felet här.
Jag är ändå rätt duktig på datorer, så tänker inte ge mig! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Oj, det var verkligen en prisvärd passhäst. :D

Jag var klantig och missade att det låg WOY på en 22-årig häst jag köpte för 5000e och jag orkar verkligen inte ha en sådan som passhäst så jag lade ut den på privata försäljningen för 10´000 och hoppades på att det skulle nappa, vilket det gjorde på bara någon minut. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Heja på min hingst på auktionen nu! Drygt 20 min kvar och jag vill ha in massor med pengar. :p
Sitter nu och hoppar upp och ner och försöker med tankekraft få folk att slåss om honom. Tror ni det funkar så?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vill du ha din boxplats?
Annars reserverar jag om den till mig eller lägger ut den för offentligt slagsmål. :p

Thereses - hejjar på dig! :)

Jag har börjat lägga ut mina unghästar för högre startpriser, som ena shettisen jag har ute nu hade start på 2500 e och två spanjorer har jag ute med start på 1500 e.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha! Hejandet funkar! Nu är det två som bjuder över varandra... Han är uppe i mer än det dubbla jag la ut honom för. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha! Hejandet funkar! Nu är det två som bjuder över varandra... Han är uppe i mer än det dubbla jag la ut honom för. :D

Och jag vann! :D Nu är de nog lagom ilskna de andra två som bjudit 100 ggr var typ, när jag går in och kniper honom när det är fyra sekunder kvar. :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp