Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

aw, mina ston är inte ens i närheten av 100 blup för att ta detta erbjudandet :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Köpte precis en häst du fött upp... Ciesta...:D
Fast måste dock erkänna aatt det var pga målet, ha 16 levande hästar...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Ang. Ufon... Någon som vet om de har något mönster, typ var 10:e sida man går im på kommer ett Ufo, eller liknande???
Ska fånga 5 för att klara målet...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ok, misstänkte det.... Såååå typiskt bara att jag fångade ett typ 5 min innan jag fick målet... Tror nån retas...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

iof är det bara till att börja klicka på sidor ett tag, så dyker de nog upp. När jag hade målet gick jag igenom sida för sida, började på mitt kontor och vidare därifrån.

är man uttråkad så är man ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du har tur, jag behåller nog honom som hingst ett tag till iaf då jag fick ett så pass bra sto nu.
Så erbjudandet kommer stå kvar så länge han är hingst! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Oh ja, hon var en gammal avkomma! :p
Matador lever inte längre, han fick vika hädan för ta en häst till himlen-målet.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

nice! :D

får hoppas ett av mina ston lyckas komma upp i 100 innan ditt hingst gör könsombyte :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapplån

Ääääntligen börjar min fjordhingst att vinna! Nu har han 19 vinster, två tävlingar som inte gått än. Jag har 5 ÅP i lager och köper 5 till imorgon, hoppas jag fixar att åldra upp honom till 10 år på det (orkar inte räkna). Sist när jag skulle betäcka fanns det bara usla hingstar, förhoppningsvis vill folk betala lite för min hingst så jag får in lite cash, det dammar lite bland equusen... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag är arbetslös på svenska sidan, jag är hovslagare och kan tänka mig en lite längre tjänst med fullt betalt. Finns det någon som behöver en stabil hovis? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Är det trist eller vadå?
Marwil ligger på topp 10 på alla GP för spanjorerna! :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tjänar stoooora pengar på att ge betäckningar bland paints :D just nu tjänar jag mest från betäckningar, därefter tävlingar
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tjänar 27' e på tävlingar och dryga 21' e på betäckningar då jag har bästa shettishingsten ute för betäckning. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tjänar 23' på betäckningar och något färre med tävlingar. Har inte min bäste hingst ute på betäckning, men bland de som är tillgängliga är mina de bästa ändå :)

Rolig skillnad med engelska där jag tjänar 0 på betäckningar haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tror folk jagar GP så pass mycket här men få vill hjälpa varandra därför får dom lita på offentliga betäckningarna.
Har hittills sålt 12 betäckningar med min shettishingst varav bara en var privat. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Är det trist eller vadå?
Marwil ligger på topp 10 på alla GP för spanjorerna! :mad:

Wohoo! Jag skulle skriva att det var samma med fjordingarna och Nodling men min Lavin ligger på 10:e plats på uthållighet och 7:e på hoppning :banana::bump::D

(hur nu det är möjligt, jag har kört vanliga, kompletta spel, borde väl vara lika på alla då?)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Angående betäckningar så ställer jag mig lite tvekande till hur många som kommer jubla över min hingst, det är ju inte precis någon kappjakt på fjordingarna så jag undrar mest hur många som blir glada och vill betala 1500 t.ex... :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp