Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

man får väl en "stalldräng" automatiskt de första 20 boxarna? det är när man skaffar den 21:a som man behöver skaffa en stalldräng?

@SandraW - tror du behöver vänta till nästa dag då allt uppdateras :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Så kanske det var - kommer inte ihåg starten från Svenska och nu kör jag igång stenhårt. Har mig själv som stalldräng på mitt center även på brittiska. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Nu är jag registrerad på den brittiska sidan, heter Marabou där :grin: Lägg gärna till mig som vän :idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Sådär nu har jag fastnat på
Mål 4 - 4 dagars tjänstgöringstid
Mål 11 - klappa en häst i Safe Haven
Mål 14 - Kolla detaljer på en deltagare från top 20 listan av generella.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Dagens info ingen enhörning idag heller. Nu drar jag ner till en betäckning om dan är ju så jäkla dyrt.

Dagens roliga min Akhal-theke fick idag ett litet fint föl som jag kommmer tro stenhårt på. Hon kommer få 357.62 i gp som färdiglekt. Perfekt till att avla fram ännu bättre hästar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

hur klarade du mål 5? Ageing: Reach 5 years with a horse that you produced? börjat avla så fort? :P

annars är jag med fast på nr. 4 och 11
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jo, det drar ju så mycket åldringspoäng - samt pengar till själva aveln och födseln >.<
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Den hästen man har som starthäst räknas som en man har producerat! :)
Jag behövde bara åldra till 4 år. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Litet tips för er som är på den brittiska sidan och sitter fast på mål 14 gå in på SarahKat's sida så kan ni validera sen ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag med! :D

Den här versionen kom precis lagom. Jag har ledsnat på den internationella, eftersom jag inte kommer någonstans. Fast jag har hästar med över 20 stjärnor så vinner de inte och ligger lååångt ner i rankingen. :(

La till ett par av er som vän. Jag heter ThBet där med. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag ska finnas som "deheex" på samtliga nya, men tyvärr kommer jag ju inte ihåg lösenordet just nu så jag får logga in i kväll istället. :cool:
Men lägg gärna till mig som vän så godkänner jag när jag loggar in!! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Registrerade mig jag också, som att jag inte har nog att greja med på dagarna liksom... :angel: Följde frågorna från Ow, men det fanns ju inga tävlingar att delta i! *mutter* Jag vill ju ha en till häst ju.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

tävlingarna kommer nog upp snart igen, enligt Ow så ska tävlingarna aktiveras vart 6:e timme i de kommande 2 dagarna, senare övergår det till 24h :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Aww.. en Howrse-tråd. Så fint. :D Då kan jag gnälla över mina bakslag i prestige osv. Jag har Pheehee på svenska sidan och jag håller mig till svenska sidan.. Men jag har fastnat på uppdraget där man ska öka GP med 1.2 när man har spelat färdigt? :angel: Förstår knappt innebörden i frågan.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

bara till att klicka på brittiska flaggan ;) Internationella versionen har sin egen flagga nu (vilket jag helt har struntat i ett par veckor nu... funderar på att ta bort den sidan helt faktikst.)

äntligen har jag lyckats klura med HTML på presentationssidan och få det till att fungera! jisses tror jag aldrig stött på sämre html-programmering :crazy:.. (och jag har kodat html sen i mitten av 90-talet!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp