Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Vid lite närmare eftertanke så skiter jag nog i engelska sidan. Jag har dels inte tid, och dels inte råd att köpa pass till två sidor. Då satsar jag hellre fullt ut på svenska! :D

Ange alltså inte mig som sponsor. Har nog en svart orkidé också, någon som vill ha?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Finns det någon som har reserverat sin användare från den internationella sidan till de nya? Har ni kunnat logga in sen? För det har inte jag :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har för mig att det sotd något om att de reserverade kunde dröja ett tag? Kolla mailen!

Just nu flyger det runt en snöboll på engelska sidan men jag kan inte fånga den hur jag än klickar! :mad: Jag kan pyssla med hästen men inte ta bollen. Gaaah!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*muttrar irriterat*
Vad var det för mening med att reservera det om man inte kan använda det från dag 1? (helt retorisk fråga, i know...)

min musplatta på macen är lite knäppt ibland så om jag "tappar" på den så vill den inte ta UFO'n så då måste jag trycka ned den ordentligt för att det ska registreras, lite fånigt och det har gjort att jag missat några UFO'n så jag förstår din frustration! :(
Men när började snöbollarna att komma? Och kan man hitta något speciellt i dem?? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Har äntligen lyckats sälja mitt ena avelssto! Hon har vart ute för försäljning i typ en månad, från början för 500e och 3 pass. Fick henne såld för 1000e och 1 pass, alldeles för billigt egentligen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jäkla häst att inte vilja dö!! :mad:
Nu har jag i två dagars tid försökt att skicka en hästkrake till himlen (vill ju inte lägga några åldrandepoäng på den, den ska ju iaf dö!!! :devil:) men den vill inte!!

Första nattningen så hade den ungefär 4% i energi kvar, i går hade den 2%, nu j"#%ar har den 0% energi, 32% hälsa och 27% moral samt klockan är 23:30 och han sover på ängen utan täcke! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Han är inte odödlig då?

Det misstaget gjorde jag nämligen :o Hästf*n hade 5% energi kvar och 11% i hälsa. Dag efter dag... Jag fattade ingenting först, haha :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*gah*!!
Vad har jag gjort för ont för att alltid drabbas av sånt här elände?? (;))
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

haha! :p
jag kollade det extra noga när jag köpte'n. ;)
Och nu när jag dubbelkollade kunde jag andas ut: Items: none for the moment!
Så det borde ju inte vara det iaf! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*gah!*

Om jag inte kommer in på sidorna så släpps ju användarnamnet fritt efter 7 dagar! :crazy: Om det inte fungerar och så måste jag vänta 7 dagar?? Bah!
Allt har bara strulat i dag, så det är klart att det här också måste strula... :cool:
Thank you karma, you make me humble!! :bow:

Tillägg: Nu kom jag iaf in på US-sidan! :bow:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jäkla häst att inte vilja dö!! :mad:
Nu har jag i två dagars tid försökt att skicka en hästkrake till himlen (vill ju inte lägga några åldrandepoäng på den, den ska ju iaf dö!!! :devil:) men den vill inte!!

Första nattningen så hade den ungefär 4% i energi kvar, i går hade den 2%, nu j"#%ar har den 0% energi, 32% hälsa och 27% moral samt klockan är 23:30 och han sover på ängen utan täcke! :devil:

Natta den inte! ställ den varken i boxen eller på ängen! Då går det snabbare, tror jag...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Attans då! :mad:
Jag har ju redan ställt den på ängen ;)

BTW
Nu är jag reggad på alla fyra nya varianter (deheex), och har vann en auktion på Dafne's lagerkrans på The Flash Sales på engelska sidan! :bump:
Men hade jag vetat att man bara fick vinna en auktion var 4:e dag hade jag ju satsat på något annat än en krans. :rofl: (gick ett HOP för 25 000e nyss) ;)

Varför finns det inte såna roliga auktioner på den svenska sidan? :p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har fått tag i en snöboll nu :D
Men det var bara ett äpple i. Lite kul dock att man kan kasta snöbollar på sina vänner iaf!
Så vill ni bli mulade med en snöboll, lägg till mig som vän på internationella sidan!! :angel: (deheex)

Näe jag har ingen monolog här i kväll jag inte... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack för hjälpen! :)

Jag var lyckligt ovetande om nästföljande mål... Bah!
Nå 7 karmapoäng...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp