Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu blev jag förvirrad... Vem var det jag reggade min kuse hos egentligen?? På svenska alltså. Hade bara en reserverad och den norpade jag illa kvickt... :angel:
Men skulle ju kunna tänka mig att regga någon av "barnen" i morgon, de står ju typ still på 8 månader hela bunten strax... :D
Har två boxar lediga som det är nu men min Ocean ska in i den ena om någon dag och ett av fölen ska jag slänga in i morgon.

Ingen som vill ha travarföl? Med GP mellan 350,93 - 351,21 alla utan ett är ston. Hingsten har 351,16. Innan lekar alltså. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kan ta den, men det är bara fölisar som inte har färdigheter på 100, så vill du ge den till Therese istället är det okej. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack!
Jag har "hört talas" om dem och letade reda på dem precis innan jag kollade forumet här, hade ju den "vanliga" sen tidigare. Har ju inte spelat tillräckligt länge för att behöva "stressa" med föllekarna under vintern, men nu ska det bli ändring på det! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vill damen köpa tebax sin snygga Welshdam i morgon? Hon har ett nytt snyggt täcke på sig numera! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Oho! Har det redan gått tio dagar? I så fall så får hon gärna komma hem igen, om hon inte trivs för bra där hos dig. ;)
Trevligt med täcke. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
4300:- kvar ca...
Kommer därmed att klara uppdraget om ett dygn när Grand Prixen gått av stapeln...
Bara att vänta... Kanske skulle passa på att sova lite???:D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu ligger hon ute på privata för samma som du sålde henne för :)
Jag kanske borde skött om henne innan för att få "en till" i statistiken, men jag tänkte att du kanske ville göra det själv?
Hon är inte tävlad (ville inte kosta på henne sadel och träns, hittade inget ridcenter med utrustning) :(
Hoppas hon ska trivas att komma hem igen! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag vet faktiskt inte riktigt, har fått upp mina hästar i bra kvalité så dom säljs för mellan 1000-3000 e, har en hingst som betäcker ca 4 ston om dagen för 1500 e/st.
Tävlar mycket.
Har två hästar med i grand prix så där får jag ju in 4000 e om dagen. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nån som behöver box?
Har två stycken lediga just nu 18 kvm, morötter och linbäddar. Bördiga fina ängar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hör av dig till mig isf. Är hemma nästan hela dagen, ska bara iväg på möte nu en runda. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hmm... Det är ju tio dagar i dag, så det kanske måste vara på elfte då? :p
Jag tar bort henne och lägger ut henne i morgon igen istället, så kan jag sköta om henne i dag oxå :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

snöbollsfight någon?? ;)
på internationella sidan alltså. Adda mig, om vi inte redan är vänner (deheex) så har jag ett par fina "snöbollar" att kasta... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu ville det sig till så att jag vann två auktioner, haha. Så nu har jag två nya fölisar, som jag däremot tänkt sälja vidare om ett tag.. Har du fortfarande två boxar lediga så tar jag gärna båda två :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag var också rik ett tag, men jag har shoppat upp dom :o

Lyckades köpa ytterligare en passhäst idag för 2200 :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

idag ska det bli ett enhörningsföl! *säger hon med bestämd röst*


var och kollade på privata auktionen nyss, var nån som satt ut hästar med "inga namnbyten!" och "Endast seriösa köpare!" - har lust att köpa ena hästen av jävulskap och döpa den till något dumt :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp