Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

En tusenlapp? Blir det bra?

Hojta till om du råkar få fram en bra hingst. Jag skulle behöva förnya mig lite på den fronten.

Det är väl den yngre generationen Howrse-spelare som inte leker med fölen så mycket. ;)
Samma som skriver "bra GP" och så går man in och kollar på hästen och den har 348,03 eller nåt.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Hur dum är man när man köper en MTM-saddle på auktion för 70 000e, när de kostar lite mindre än 31 000e på marknaden??? :eek:

newyearauction.jpg
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

en tusing blir alldeles utmärkt! :)
Släng upp henne på privata!

Thx!!
Vilken läckerbit! :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

En väldigt korkad person?

Lilla fröken finns nu reserverad till dig. När din nya hingstbebis blir äldre kanske jag kommer och besvärar dig om betäckningsrätter... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Köpt och klar ;)

Ja det går så bra så, besvära på du! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack förresten! :D

Nu ska jag gå och plugga en timme eller två till, har tenta i morgon em. :crazy:
Måste slita mig från datorn! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Köpte stoet, och döpte om henne till "Troll" :devil:

får jag ett argt brev på posten tros... :angel:
:rofl: :rofl: Det MÅSTE vara en s.s unge :p

Lär aldrig ske eftersom ingen jag känner vill regga sig... :grin:
Övertala någon på typ snyggast chatten eller nått :D finns alltid lättlurade folk nånstans, eller nån som kan låta sig övertalas att göra något sådant.



Har nån renrasiga stoföl med GP över 350 som ni inte vill ha på svenska sidan kan jag ta de :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:eek: :eek: Jag har 51 hästar :eek: :eek:

Visste att det var många, men SÅ många? Tänkte mig mer runt 35st :angel:
Iofs är många ute för försäljning men ändå...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Shiiit hur orkar du?
Jag har ca 10 st som jag tränar varje dag. Då är två st på "foder" - dom ska tillbaka till sin ägare när det gått 10 dagar.
Sen har jag nästan alltid 3-4 ute till försäljning samtidigt.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har 8st föl som jag för närvarande inte sköter om (pga årstiden), sen 13 som är mina avelshästar och resten är bara sånt som är köpt för att det... gick :angel: Dock är 9st av de till salu

Fast är inte urfattig som det kanske borde när man har så mkt hästar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ju mer hästar jag har, desto mer equus har jag tjänat. Dessutom så behöver jag ju inte arbeta alla hästar alla dagar om jag inte vill/orkar/hinner. :D
Jag har visst 35 hästar :angel:, trots att jag brukar ha 1-2 hästar till salu mest hela tiden. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:rofl: :rofl: Det MÅSTE vara en s.s unge :p

"s.s unge"?
har inte fått nåt brev än, men hon gratulerade mig till ett bra spel iaf - vet inte om hon har märkt det, eller inte brydde sig ändå :p

nu har jag fastnat på dessa tråkiga mål :(
Tjänstgöringstid: Nå 94 dagars tjänstgöringstid (19 dagar kvar)
Karma: Nå 6 karmapoäng (15 dagar kvar)
Stuteri: Föd upp en enhörning
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mina mål just nu är

Bli topp 500 i den allmänna eller uppfödarrankingen. (Klarar jag av vid nästa uppdatering, för jag ligger redan i topp 500)
Nå 45 dagars tjänstgöringstid. (Tror jag har 10 dagar kvar)
Lägg hästar från ditt stuteri till sängs 128 gånger. (59% avklarat)

kl

Jag har 35 hästar. Men jag har ju inget att göra annars, så jag skulle nog hinna med ett gäng till. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

aahhhh... det var mer logiskt än nåt med "skitunge" som var det enda jag kunde komma på :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kan väl tillägga :angel: någon som är med på stallet.se och huvudsakligen beteer sig som en skitunge
eller bara någon som är med där och inte kan benämnas som något annat än en "unge" :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Din sambo har lika fel som min, det går inte att spendera för mycket tid vid Howrse :D

Jaja, jag ska iaf bli sadelmakare 1 feb... :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hur fel kan dom inte ha?
Min sambo tycker också jag ägnar för mycket tid åt det, men vadå jag är inte lika intresserad av att titta på TV och tycker avel är spännande både verklighet och så här. :)
Jag ska bli sadelmakare 21 feb. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp