Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tror iofs att det är 10 dagar mellan att man kan skicka presenter till varandra?? :confused: Men jag kan vänta! :p
Men jag har iaf skickat en molntapp till dig på svenska nu. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Woho saknar 2 vinster och ca 3 år för att få mitt sto fullbluppat på brittiska! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag satt ju ändå här :p

Om vi säger så här jag har två firefox fönster öppna, i ena har jag 3 st flikar med svenska howrse, facebook, buke (där oftast den här tråden är öppen) och 2 flikar brittiska howrse.
I andra fönstret har jag 2-3 bloggflikar öppna! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nån som vet, eller snarare, har förslag till hur man ska få upp priset på ridlektionerna med 1e (till att börja med) - har 20e nu...
Har full personalkår, alltid rena (linbädd) boxar med största storleken, alltid rena hagar med 100% bördighet, kaniner i alla boxarna, morötter, minsta färdighet för att få ställa hästen är 300 (även om det finns endel hästar med under 300 på ridcentrat)... Det enda jag kan komma på att göra... Som jag inte öht kan göra :p är att hästarna får högre dressyr träning, men det är ju upp till hästarnas ägare...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Grrrr.... är nu 2,5 år ifrån BLUP på mitt sto.
Kommer ta mig ca 2 veckor att få henne dit för mina åldringspoäng är slut. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har du provat att ha sörp till ridcentret? :idea: Det ska väl ge höjning i prestige om inte annat. Men jag kommer inte riktigt ihåg hur många sörp per box man bör ha för det... :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Skaffar du en hel hord av onödiga hästar kan du hitta ÅP i deras boxar, det är vad jag använt mina typ 30 onödiga hästar till :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Woho fanns 5 åp i affären just nu :p
En liten bit nämre blup - nån som har lust att skicka ett åp på brittiska? :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har ju inte tillgång till auktion än på brittiska - det är där jag behöver åp.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mohhahahaha....
Kommer nu ägna mig åt att köpa skithästar på svenska.
Varför?
Jo för att komma åt deras måttbeställda utrustning så jag kan byta utrustning på mina egna keepings och återsälja till butiken. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag funderar på att sälja av mina spanjorer - ev låna ut nån på "foder".
Kommer inte upp i toppen med dom utan tänkte satsa fullt på mina shettisar istället.

Dom säljes är:
Sto - Oliwa 28,5 år - GP 350,24, BLUP 100, filosofens sten, skräddarsytt träns, flertalet bonusar, dräktig med Ömar
Hingst - Ömar 10 år - GP 389,94, BLUP 59,08 (saknas fetning av två färdigheter och vinster i tävlingar), har en singelstjärna i dressyr, skräddarsytt träns
Sto - Alvedon 4 månader - GP 390,13, BLUP -98,67 har en singelstjärna i dressyr. Vill ha chansen att köpa en avkomma från henne när hon är fullbluppad och betäckt med fullbluppad hingst.

Ge bud - vill inte ha några skyhöga priser förutom Alvedon som faktiskt är värd lite grann iaf.
Men även hon säljes under värdet.
Antingen "byte" mot bra shettisar, SM-föremål.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Ni som är lite mer kunniga, hur kommer det sig att vissa ridcenter kan erbjuda två morötter /dag och vissa vara en? Märkte nyss att mitt eget numera erbjuder två nämligen, bra för mig eftersom jag har mitt sto jag hoppas lite på där, men vore kul att veta vad det är som styr det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp