Sv: Vi som väntar kattungar!!
Vad vackra! och med såna vackra föräldrar kan det ju inte bli nåt annat än vackra ungar!
Vad vackra! och med såna vackra föräldrar kan det ju inte bli nåt annat än vackra ungar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag !! Jag skulle verkligen inte kunna motstå en bebis (om man nu vill ha en till) från den kullenJa både mamma och pappa är riktigt snygga katter med väldigt bra temperament så vi hoppas att bebbarna ärver deras bra egenskaper
Vad har det med tråden att göra? Och framför allt, vad har DU med det att göra? Folk...
Vad har det med tråden att göra? Och framför allt, vad har DU med det att göra? Folk...
*kl*
Vi väntar också smått här hemma! Stolt blivande mamma är Ebba (S*Top Team's Four Roses):
och snyggingen som ska bli pappa heter Lucifer:
Det är Ebbas första kull och om allt går som det ska så anländer bebbarna ca den 9 maj
Jag väntar kull mellan min finska import FIN*Starmakers Mr.Moonlight (es)och min danska import DK*Gacias Duchess(fs09)
Pappa:
Mamma:
De lyckliga tu
Kullen är beräknad till den 25 april
Det tror jag !! Jag skulle verkligen inte kunna motstå en bebis (om man nu vill ha en till) från den kullen
nej vilka fina vad är det för raser? bara jag som inte ser det kanske
Bilder på kisarna från idag, 29 dygn på Ariel.
Hur länge är en katt dräktig?
Ca 63 dygn , men allt mellan 60-70 dygn räknas som normalt. Olika raser har oftast lite olika lång "snittdräktighet", hos birman ligger den på 67 dygn.
Jag skulle tingat en direkt om jag kunde, men sambon tycker att det räcker med dom två vi har.Än är inte alla tingade så det är bara att höra av sig om du ändrar dig