Vi som väntar kattungar!!

Sv: Vi som väntar kattungar!!

Bilder på kisarna från idag, 29 dygn på Ariel.

19854193.jpg

19854194.jpg

19854197.jpg

Ja både mamma och pappa är riktigt snygga katter med väldigt bra temperament så vi hoppas att bebbarna ärver deras bra egenskaper :)

Ja både mamma och pappa är riktigt snygga katter med väldigt bra temperament så vi hoppas att bebbarna ärver deras bra egenskaper :)
Det tror jag !! Jag skulle verkligen inte kunna motstå en bebis (om man nu vill ha en till) från den kullen:)

Vad har det med tråden att göra? Och framför allt, vad har DU med det att göra? Folk...

*kl*

Vi väntar också smått här hemma! Stolt blivande mamma är Ebba (S*Top Team's Four Roses):
mars08-1.jpg

och snyggingen som ska bli pappa heter Lucifer:
lucifer11.jpg

Det är Ebbas första kull och om allt går som det ska så anländer bebbarna ca den 9 maj :love:

nej vilka fina vad är det för raser? bara jag som inte ser det kanske:angel:

Jag väntar kull mellan min finska import FIN*Starmakers Mr.Moonlight (es)och min danska import DK*Gacias Duchess(fs09)

Pappa:
Bild206.jpg

Bild205.jpg

Mamma:
Bild051.jpg

Bild101.jpg

De lyckliga tu :love:
Bild059.jpg

Kullen är beräknad till den 25 april

vilka fina:love: vi har en maine coon (75%) kattunge ska bli spännande o se hur han blir.

hur mkt väger dina?
pappan ser ut att ha så lite hår på frambenen skall de ha det?

Ca 63 dygn :), men allt mellan 60-70 dygn räknas som normalt. Olika raser har oftast lite olika lång "snittdräktighet", hos birman ligger den på 67 dygn.

Vet du vart den ligger på Persern?Eller går det bara efter honan?
Hon är skogkatt-huskatt=huskatt:angel:

Lite bilder på Kizzen... (Lite sur, men jag fick min bild)

imag0522jb9.jpg

imag0531px9.jpg

En på ziri, men hon ville inte alls visa upp sig!

imag0532dv1.jpg

eller 4;)

hihi mina föräldrar har 4st som jag varit delaktig i "hemsläpandes" av:) och så har de min första hund med.

ni jag och sambo är på besök är vi 4människor, 2 hundar och 5 katter i mina föräldrars hus haha:)
det går hur bra som helst.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla kattvänner, Jag har fått hem en ny liten bekantskap som numera hunnit med att bo hos oss i tre veckor. Hon är fantastiskt fin...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 979
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Vad väger era katter? Skriv ålder och vad det är för ras.:):bump: S*Pärlemors Blue Marly, Perser, 3 år 3,7kg Ariel, Huskatt...
Svar
10
· Visningar
3 561
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Min sista kvarvarande seniorkisse åker förmodligen till katternas himmel efter veterinärkoll på onsdag :cry: . (finns ingen anledning...
Svar
10
· Visningar
1 454
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama