Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det problemet har jag också haft och har nästan helt löst det genom att kasta boll precis när han hoppar över hindret(från mig) för att få honom att tänka mer framåt. Jag gör det fortfarande då och då. Dessutom har han fått träna på att hoppa över hinder "snett", d v s jag sätter honom från början snett i förhållande till hindret så att han lär sig att han ska över hindret även om det inte står rakt framför honom.
Det där med tre steg till vänster är knepigt tycker jag också....
Men jag kör med höger ben över vänster (1 steg) sen vänster ben åt vänster ett steg (2 steg sammanlagt) sedan en till höger över vänster men slutar där så vänsterbenet flyttas inte åt sidan utan stammar vid högerbenet. Invecklat värre, förstod du hur jag menar?!
Tandvisning: Ehh ja vad ska man säga. Här har vi massor av träning kvar om han ska sitta kvar när de kommer en människa och ska pilla på honom. Vågar de titta i munnen på en hund som studsar och vill pussas? För min del gör det inget om vi inte få 10 bara vi klarar det.