Ingen som ska starta Klass 2 som jag kan få peppa med då? Jag är jättenervös!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som ska starta Klass 2 som jag kan få peppa med då? Jag är jättenervös!
Så @Wenniz @Jenka @Wingates @Emor @Bulldoozer och @Linda_A . Har jag glömt någon?
Kul om vi kan peppa varandra, kanske hamnar vi på samma tävling nån gång?
25 mars tävlar vi på Linköpings BK
14 april hemma, Norrköpings BHK
15 april Söderköpings BK
Urk, blir nervig bara jag tänker på det.
Vi behöver få till stagda i linförigheten. Lasse går riktigt fint på träning men när vi varit på tävling och går i exakt samma spår som 15 hundar gått tidigare så har jag tappat honom. Sen är det ju apporten, och lite småpill i övriga moment.
Hua, så tidigt vågar inte jag mig ut Men i sommar så borde det gå!Jag ska!
Mest troligt 8/4 nästa gång. Vi har en start (med 0-pris) innan och räknar inte med stordåd poängmässigt den gången heller. Tävlar mest för att få tävla
Hua, så tidigt vågar inte jag mig ut Men i sommar så borde det gå!
Jag satsar på tävling 20 Maj här på hemmaklubben (Lund) - så har jag några färre saker att oroa mig för.Så @Wenniz @Jenka @Wingates @Emor @Bulldoozer och @Linda_A . Har jag glömt någon?
Kul om vi kan peppa varandra, kanske hamnar vi på samma tävling nån gång?
25 mars tävlar vi på Linköpings BK
14 april hemma, Norrköpings BHK
15 april Söderköpings BK
Urk, blir nervig bara jag tänker på det.
Vi behöver få till stagda i linförigheten. Lasse går riktigt fint på träning men när vi varit på tävling och går i exakt samma spår som 15 hundar gått tidigare så har jag tappat honom. Sen är det ju apporten, och lite småpill i övriga moment.