Sv: Vi som tränar för Lydnadsettan!
*kl*
Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på.. men vi ska anmäla till tävling den 14/4
status för dagen:
Platsliggning: Inte helt klart, ligger 2 minuter med mig på varierande avstånd, dock ej fullt avstånd än. Bryr sig föga om andra hundar, utan fokuserar på matte. Inga tendenser till att resa sig.
Tandvisning: Ser jag inga problem i, kan med lite otur ställa sig.
Linförighet: Bra attityd, sladdar lite i position.. Massor med jobb kvar, men tillräckligt bra för att starta.
Läggande under gång: Har funkat tidigare, men hon har glömt bort det
Inkallning: Sitter kvar fint, bra tempo, lite halvosäker ingång
Ställande: Mycket bra!
Apport: Griper bra, rullar den lite i munnen
Hopp: Inga problem, måste få till ingången efteråt bara.
Jag trodde inte att vi skulle komma till start så snart, men jag tänkte att "vad fan" lite tävlingsrutin kan inte skada och jag vill stämma av lite var vi ligger till
*kl*
Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på.. men vi ska anmäla till tävling den 14/4
status för dagen:
Platsliggning: Inte helt klart, ligger 2 minuter med mig på varierande avstånd, dock ej fullt avstånd än. Bryr sig föga om andra hundar, utan fokuserar på matte. Inga tendenser till att resa sig.
Tandvisning: Ser jag inga problem i, kan med lite otur ställa sig.
Linförighet: Bra attityd, sladdar lite i position.. Massor med jobb kvar, men tillräckligt bra för att starta.
Läggande under gång: Har funkat tidigare, men hon har glömt bort det
Inkallning: Sitter kvar fint, bra tempo, lite halvosäker ingång
Ställande: Mycket bra!
Apport: Griper bra, rullar den lite i munnen
Hopp: Inga problem, måste få till ingången efteråt bara.
Jag trodde inte att vi skulle komma till start så snart, men jag tänkte att "vad fan" lite tävlingsrutin kan inte skada och jag vill stämma av lite var vi ligger till