Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, slappna av. Det är inget du kan göra åt det nu ändåJag har lämnat in nu, så skönt! Gjorde lite småändringar efter att ha läst igenom den igen, men sen fick det vara bra. Jag vågar inte tro att jag får godkänt, men jag hoppas verkligen det. Det skulle vara så skönt att bara kunna stryka det och gå vidare. Nu blir det några nervösa veckor![]()
Sommarkurser, intressant... Finns det något bra ställe att kolla på dom? Distans i så fall![]()
Yes, även dom ligger där alltså?Antagning.se om vi pratar högskolenivå.
Yes, även dom ligger där alltså?pluggar första året så har inte full koll än
![]()
Alltså på tal om sommarkurser, dem brukar alltså vara svåra att komma in på?
Har listat upp 7 kurser som jag ska söka, ev någon mer... skulle gärna komma in och plugga alla på en gång, vilket ju inte är varken troligt eller rimligt...
Men i alla fall, hur mycket vågar man ta på sig att studera? vågar man studera kanske 25% på en kurs, 50% på en annan och 25% på nästa? eller blir det alldeles för rörigt?jag är en ganska "rörig" människa så även om jag klarar 100% på mitt aktuella program kanske tre olika kurser blir alldeles för mycket även om studiemängden teoretiskt sätt inte överstiger mitt nuvarande?
Kanske dumt att fundera över sånt här redan nu men det påverkar min numrering av kurser...![]()
Jag har också sökt fjällekologi 7,5p! Har dock ingen aning om vad som krävs för att komma in, ska bli spännande att se.Inlupp 3 inlämnad. Denna gång med 20 minuters marginal, det krymper oroväckande. Nåväl den var jobbigast hittills och det verkar vara flera stycken som inte fått in den i tid så jag känner mig rätt nöjd i allafall. Återstår att se om den är ok. Vi har inte fått tillbaks den förra än och jag känner att jag famlar lite i blindo.
Sommarkurser har jag hittills sökt två. Fjällekologi grundkurs 7,5 hp som jag troligen inte kommer in på och Fjällekologi fördjupningskurs 15 hp som jag lär komma in på men inte vet om jag vill gå. Den blir nog väl jobbig jag vill ju ha lite lov också. Får se om jag söker nått mer. Jag vill ha en distanskurs i biologi men med nån veckas exkursion.
Jag har också sökt fjällekologi 7,5p! Har dock ingen aning om vad som krävs för att komma in, ska bli spännande att se.![]()