Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meeen....i det fallet låter det i mina öron som ni har en gemensam beröringspunkt som ni båda är intresserade och kunniga inom. Och dessutom inte är gemene mans gebit. Sånt låter ju som en kalasbörjan! Synd om det inte blev en träff :(

Åh vi varken kan speciellt mycket om det eller har något eget intresse av kor. Annat än som självhushållningsresurs.

Och just det här kan nog kanske iaf leda till en träff, jag åker förbi honom på väg till en tävling i helgen.
 
Åh vi varken kan speciellt mycket om det eller har något eget intresse av kor. Annat än som självhushållningsresurs.

Och just det här kan nog kanske iaf leda till en träff, jag åker förbi honom på väg till en tävling i helgen.
Då ska jag hålla tummarna. Hoppas han är trevlig och intressant irl :)
 
Startade upp HP igen efter att ha haft paus, men har ingen profiltext än. Då får jag ett mail från nån karl "gillar din profil den tyder på ett starkt självförtroende" Man bara que?! Hur många skickar du det till om dagen :laugh:
 
Startade upp HP igen efter att ha haft paus, men har ingen profiltext än. Då får jag ett mail från nån karl "gillar din profil den tyder på ett starkt självförtroende" Man bara que?! Hur många skickar du det till om dagen :laugh:
Fick några meddelanden där jag blev kallad sötis, gullet, snygging och fick en komplimang för mina ögon....när jag inte hade någon profilbild. :down:
 
Fick några meddelanden där jag blev kallad sötis, gullet, snygging och fick en komplimang för mina ögon....när jag inte hade någon profilbild. :down:

Fast jag tycker faktiskt inte att det är bättre att få komplimanger om mitt utseende även om de faktiskt hör till en bild jag lagt upp. Jag skiter väl i om gubbäcklen tänder på mitt hår!
 
Fast jag tycker faktiskt inte att det är bättre att få komplimanger om mitt utseende även om de faktiskt hör till en bild jag lagt upp. Jag skiter väl i om gubbäcklen tänder på mitt hår!
Håller med dig. Det var ett säkert sätt för att inte få svar från mig....att börja med komplimanger innan man lärt känna mig.
 
Igår fick jag ett meddelande där det stod "Tjena sötnos! Eftersom jag gillar det jag ser...". Sötnos!?! och vem bryr sig om vad han gillar? Vilken vuxen människa tilltalar en annan på det sättet? Sen har jag några jätteunga pojkar (18-20) som man bara vill sända till terapeuten :(. En äldre man jag debatterar politik med (men nu orkar jag snart inte längre han blir mer och mer lik LBB) och så någon som verkar lite mer vettig.

Mest irriterad blir jag på dom som skriver om hur intressant man verkar och sedan inte lyckas ställa en enda fråga själva när man konverserar, uppenbarligen är man inte så intressant att de vill veta MER om en.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 172
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
22 021
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
40
· Visningar
872
Senast: Lilla
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
360
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp