Fjordingen är såld. Vi hade honom på foder och får tyvärr inte behålla.Skall ni sälja fjordhästen eller ha kvar båda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fjordingen är såld. Vi hade honom på foder och får tyvärr inte behålla.Skall ni sälja fjordhästen eller ha kvar båda?
Åh vad tråkigt.Fjordingen är såld. Vi hade honom på foder och får tyvärr inte behålla.
Funderar ibland på att köpa unghäst. Men är livrädd att göra fel! Dock är tanken att i så fall ta hjälp med inridning.
Någon gång i livet skulle jag vilja köpa föl Och på ett sätt skulle unghäst pasa ganska bra just nuKöp inriden unghäst som du "bara" behöver utbilda vidare?
Någon gång i livet skulle jag vilja köpa föl Och på ett sätt skulle unghäst pasa ganska bra just nu
Någon gång i livet skulle jag vilja köpa föl Och på ett sätt skulle unghäst pasa ganska bra just nu
Köp föl försjutton!! Jag gjorde det nu! Så läskigt innan och kändes nästan övermäktigt, men nu är hon betald och väntar bara på att vintern ska ta slut så hon får komma hemNågon gång i livet skulle jag vilja köpa föl Och på ett sätt skulle unghäst pasa ganska bra just nu
Jag röstar för här! Köpte ett föl 2021 så han är ju 3.5 nu. Känns otroligt mäktigt att ha varit med från början och vi känner ju liksom varandra utan och innan vid det här laget.Någon gång i livet skulle jag vilja köpa föl Och på ett sätt skulle unghäst pasa ganska bra just nu
När jag köpte Lilla Y så beställde jag besiktning utan böjprov och fick ett vanligt protokoll. Så det bör väl inte vara något problem på en äldre häst heller?Tack, jag tänker samma. Böjprov är för mig ett verktyg vid hältutredning, inte annars.
Som spinoff, kan man boka gårdsbesiktning och be att de följer vanligt protokoll men skippar böjprov bara?
Precis haft en trevlig liten kaffestund med uppfödaren till en häst jag ska kika på för andra gången. Kan det vara så att det drar ihop sig...
Hur känner ni andra att det går med att följa planen ni hade från början med hästarna ni tittar på? Håller ni er till en förutbestämd "mall", vad kompromissar ni med?
Nu har jag inte köpt häst själv utan bara hjälpt en god vän.Precis haft en trevlig liten kaffestund med uppfödaren till en häst jag ska kika på för andra gången. Kan det vara så att det drar ihop sig...
Hur känner ni andra att det går med att följa planen ni hade från början med hästarna ni tittar på? Håller ni er till en förutbestämd "mall", vad kompromissar ni med?