Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det besiktning på den?Coben var toksöt och kändes perfekt i storlek
Visa bifogad fil 90966
Blir det besiktning på den?
Spännande!Kan bli, ska prata lite med mina tränare
Verkligen otroligt söt. Håller tummarna för besiktningen!
Ja jag var i Tyskland två dagar och provade hästar när jag köpte min häst, men då var det inte att jag åkte med för att prova en specifik häst som var på annons utan vi åkte runt till olika beridare/hästägare som hade hästar till salu. Den enda häst jag hade sett på video innan var faktiskt såld redan när vi kom dit.Har någon här åkt utomlands för att provrida?
Jag skulle aldrig köpa en häst jag inte träffat först men ser en del för mig intressanta hästar annonseras från närliggande utlandet, tex Litauen. Många verkar vara från samma försäljningsstall då många filmer finns på olika hästar från samma ganska unika innomhusmanege i vad som ser ut som en före detta innergård i någon slags tegelbyggnad.
Anna Hassö har en Haflinger ute just nu ocksåHittade en annons på en häst med alla mina favoritraser i. Frieser, fjording och haflinger. Tur att den bara var 1.37 hög för jag ska ju inte köpa!
Något sådant skulle jag kunna tänka mig att göra, hur hittade du ett nätverk av beridare/ägare att åka runt till om det inte var annonserade hästar från direkta försäljningsstall?Ja jag var i Tyskland två dagar och provade hästar när jag köpte min häst, men då var det inte att jag åkte med för att prova en specifik häst som var på annons utan vi åkte runt till olika beridare/hästägare som hade hästar till salu. Den enda häst jag hade sett på video innan var faktiskt såld redan när vi kom dit.
Bästa är nog att få rekommendationer från kontakter eller andra. Är nog få av de bättre försäljningsstallen som annonserar i sverige, däremot kanske de har aktiva sidor på sociala medier.Något sådant skulle jag kunna tänka mig att göra, hur hittade du ett nätverk av beridare/ägare att åka runt till om det inte var annonserade hästar från direkta försäljningsstall?
Jag tar gärna emot tips på bra försäljningsstall både i Sverige och i Europa om någon här vet lite om sånt. Gärna om de har sociala medier man kan kika på.Bästa är nog att få rekommendationer från kontakter eller andra. Är nog få av de bättre försäljningsstallen som annonserar i sverige, däremot kanske de har aktiva sidor på sociala medier.
Man får inte tipsa om sånt här (räknas som annons), men finns grupper på fb där du kan ställa frågan och säkert få bra tips!Jag tar gärna emot tips på bra försäljningsstall både i Sverige och i Europa om någon här vet lite om sånt. Gärna om de har sociala medier man kan kika på.
Jag skulle sagt att jag menade att man kan skicka mig PM här om man har några tips, eller tips på grupper där man kan få tipsMan får inte tipsa om sånt här (räknas som annons), men finns grupper på fb där du kan ställa frågan och säkert få bra tips!