Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
samma uppfattning som jag har haft av sadeln alltså. Sa till om det jag märkt m.m dom ville att jag skulle rida i den och utlåtandet vart så här:
Sadeln är för böjd då den glappar bak när jag rider, han blir alltså mer rak i ryggen under arbete. Dom sa även att dom ville inte ändra på bommen då sadeln av det kommer att röra sig ännu mer än den redan gör. så bomvidden är inte för liten. Jag hade kunnat haft en sadel som legat mkt värre men dom kunde inte rekomendera mig att ha den att rida i 6 dagar i veckan utan 1-2 pass per vecka det skulle han inte ta någon skada av. Dom la båda sadlarna längre fram än vad jag brukar och jag frågade även om det och det som gäller var tydligen att (glömmt ordet för där bommen börjar/sluta det heter något speciellt) inte ska komma i kontakt med bogbladet så det med att jag ska lägga sadeln ca 3 cm i från bogbladet stämde inte alls om inte bommen vill säga går så långt fram utan man skulle ut gå från den.
Det hela tog ungefär 2 timmar sen kan jag ju inte veta hur sadeln ligger när jag rider men enligt dom så ska isabell passa honom mkt bra.
Låter detta helt konstigt? eller föll några bitar på plats?
Du har ju sadlat för långt fram så det är väldigt svårt att göra nån slags bedömning då. Som du kan se på dina stövavtryck så ligger den an o trycker i fram men frågan är ju hur det ser ut när du lägger den längre bak?
Bra bilder iaf där sadeln var fastspänd på ryggen, ingen idé att ta bilder på en sadel som inte är fastspänd. Och sen är jag djuuuupt impad av hur du tog bilden ovanifrån??? Hängde du i taket eller??