Jag har mycket som är skänkt mig, köpt begagnat, haft i många år, men även några saker som köpta nya billigt.
Mitt köksbord köpte jag nytt för en herrans massa år sedan nu, älskar det! Men TVn har jag fått, bänken den står på köpte jag på second hand, billy bokhyllorna har jag köpte begagnade, två av dem hade jag sedan tidigare och fick av en släkting när jag var tonåring, soffbordet har jag fått, soffan köptes begagnad, byråar likaså, lampor har jag köpt någon ny och flera begagnade. Skrivbordet, en älskad pryl köpte jag för en hundring begagnat. Det var då min bror sa "med lite färg så blir det fint" och jag hyschade, eftersom vi inte kommit ut ur de förra ägarnas hus ännu och de hade precis målat det sådär modeeeernt slarvigt kantstött vitt.....
Har även en urgammal kista, tror den är handgjort, från 1811 som jag bytte till mig en gång, som jag älskar djupt också.
Ska leta efter fler billy bokyllor eftersom jag behöver göra ett sovrum i mitt vardagsrum och förstås behöver fler bokhyllor också, en skiva från golv till tak på baksidan av bokhyllorna och en tapet på skivan så blir det en enkel vägg, ja... eller snarare två väggar