Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärna
Fast jag däckar nog efter grevinnan och betjänten hahaha
Jag kommer sitta med pappa och Leffe men pappa är tyvärr inte mycket till sällskap. Så det blir väl som vilken kväll som helst. Pappa tittar på tråkiga program varvat med telefonen och jag glor i telefonen. Hade helst suttit hemma med Leffe men jag håller pappa sällskap eftersom han är själv.
Vem är Leffe? fint av dig att hålla pappa sällskap ❤
19:45Vilken tid är det? jag har nog aldrig sett! Kommer nog också försöka däcka hyfsat tidigt..
Visa bifogad fil 82948Leffe Ligist. Min piraya
Ja han är snuskigt söt vilket är tur för honom med tanke på hur han bits och härjarHan har jag ju sett i valptråden! Urgullig
Visa bifogad fil 82948Leffe Ligist. Min piraya
Såna här saker får mig vilja ha en hund! fy på dig. min allergi och astma protesterar.Visa bifogad fil 82948Leffe Ligist. Min piraya
Då ska du se när man kommer hem och han kommer fjäskandes och ska hälsa. Så söt så det finns inte, tills han biter en i hakan eller kindenJag dör sötdöden!
Va trist jag känner verkligen inte hel utan en hund hemma. Finns verkligen inget bättre sällskapSåna här saker får mig vilja ha en hund! fy på dig. min allergi och astma protesterar.
Låter mycket jobbigt!Jag är ensam i år, men kommer ha sån vansinnig ångest så jag vet inte om det är så skoj för er andra.