Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lördagsnöjet:
IMG_20180331_204506.webp

Helt plötsligt bröt kriget ut :eek::nailbiting: och vi hamnade mitt emellan,:devil:påsksmällare/fyrverkeri,samma patrask som skjuter upp tusenlappar på nyår.:rage:
Gissa är ju van o efter dom inledande salvorna så fann sig även Boston i oljudet ,så nu är 6mån valpen inskjuten,dock var det inte så jag hade tänkt att skotträna henne.:mad:
Nu är vi inne o ska baka tranbärsmuffins inför bukefalist besök imorgon.:up:

Snällt av patrasket att göra jobbet åt dig, väldigt vänligt. :cautious: Jag förstår mig inte riktigt på det där av flera anledningar, vackert javisst! men så många nackdelar så tycker det kan vara tillräckligt med arrangerade fyrverkerierna som finns typ i närheten överallt ändå.

Jag tror att det är vår på riktigt nu, för lika säkert som att tussilagon tittar fram så är det ett vårtecken att jag legat i fosterställning hela dagen och tänkt på "vårsolens skoningslösa strålar" som blottar en karg och meningslös tillvaro :banana:

Hej allergi.
Jag vill inte vara med dig mer.
Vår förhållande är bara på dina villkor.
Du gör mig bara sjuk och svag.
Lederna värker och snorig blir jag.
Det är bäst om du lämnar mig i fred
Fungerar inte antihistaminer? Jag tar desloratadin och har nästan inga symtom alls.

Helt plötsligt bröt kriget ut :eek::nailbiting: och vi hamnade mitt emellan,:devil:påsksmällare/fyrverkeri,samma patrask som skjuter upp tusenlappar på nyår.:rage:
Gissa är ju van o efter dom inledande salvorna så fann sig även Boston i oljudet ,så nu är 6mån valpen inskjuten,dock var det inte så jag hade tänkt att skotträna henne.:mad:
Nu är vi inne o ska baka tranbärsmuffins inför bukefalist besök imorgon.:up:
Smällare? På påsken :confused: varför?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar