Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att dom är bra o ha...Har ägnat dagen åt att sortera o kasta saker,varför spar man på en massa bra o ha saker?
Helt plötsligt bröt kriget ut och vi hamnade mitt emellan,påsksmällare/fyrverkeri,samma patrask som skjuter upp tusenlappar på nyår.
Gissa är ju van o efter dom inledande salvorna så fann sig även Boston i oljudet ,så nu är 6mån valpen inskjuten,dock var det inte så jag hade tänkt att skotträna henne.
Nu är vi inne o ska baka tranbärsmuffins inför bukefalist besök imorgon.
Usch, bråk är aldrig kulSådärja, storbråk med M. Får se om vi överlever det här eller om det tar slut nu..
Usch, bråk är aldrig kul
Näe, det här kommer nog inte sluta bra.
Du ser,du skulle gjort som jag sa o åkt o köpt cigg.Näe, det här kommer nog inte sluta bra.
Fungerar inte antihistaminer? Jag tar desloratadin och har nästan inga symtom alls.Hej allergi.
Jag vill inte vara med dig mer.
Vår förhållande är bara på dina villkor.
Du gör mig bara sjuk och svag.
Lederna värker och snorig blir jag.
Det är bäst om du lämnar mig i fred
Jo de funkar till en viss del.Fungerar inte antihistaminer? Jag tar desloratadin och har nästan inga symtom alls.
Ok. Trist.Jo de funkar till en viss del.
Men inte fullt ut.
Smällare? På påsken varför?Helt plötsligt bröt kriget ut och vi hamnade mitt emellan,påsksmällare/fyrverkeri,samma patrask som skjuter upp tusenlappar på nyår.
Gissa är ju van o efter dom inledande salvorna så fann sig även Boston i oljudet ,så nu är 6mån valpen inskjuten,dock var det inte så jag hade tänkt att skotträna henne.
Nu är vi inne o ska baka tranbärsmuffins inför bukefalist besök imorgon.
Smällare? På påsken varför?
Vad har han med smällare att göra?Jesus, vet du.
Ja det kan man fråga och det var inga dåliga raketer heller,det small o lös så öronen bågnade.Smällare? På påsken varför?