Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så duktiga ni är!
Det står stilla för våran del, tyvärr. Grålle lekte vild mustang i hagen för några veckor sedan vilket resulterade i ett mysigt broddtramp och en svullen sena som inte velat ge med sig. Nu när vi väl kan komma igång igen så är underlaget så fruktansvärt dåligt så det går bara att skritta tills den är upptinad, något som lär dröja ett tag till. Blev lite avis när jag såg eran ridbana kan jag ju säga..
Ett litet filmklipp kan jag bjuda på! Med mina fina gubbar - 19 och 29 år
http://www.youtube.com/watch?v=8Is3f1OiNaw
Vet ni vad? Westernridningen har lagat mig såpass att jag idag har ridit runt ett LC-program i dressyrsadel. Första stegen va en pärs, jag hade sån sjuk ångest att jag glömde hur man svänger en häst men det lugnade ner sig såpass att jag vågade rida på. Hahaha. Så jag red igenom programmet med många missar osv. Men jag har beslutat att med hjälp av western och världens snällaste Elmer så ska jag ta mig igenom en klubbdressyr. Och jag har en film på eländet som jag lägger upp imorrn, kanske ska lägga på ugglas jag mår illa-låt? ;-)
Mamma och pappa tycker att jag är knäpp som utsätter mig för detta. Men något måste jag ju göra nu när Elmer blir kvar i min ägo och Ubbe får åka på clinicarna!
Godnatt från mig!