Vi hundägare i Borås

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Atalantha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 334
A

Atalantha

Finns det några sådana här?
Tänkte det kunde vara kul att prata lite, kanske hjälpa varandra med problem etc?

Skriv i sådana fall :D :bump:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi hundägare i Borås

Hej,jag bor i Borås och har 2 fd:kappare ( greyhounds).jag är inte så ofta här ute men oftare på Vinthund som "Tira" .:)

Hej,jag bor i Borås och har 2 fd:kappare ( greyhounds).jag är inte så ofta här ute men oftare på Vinthund som "Tira" .:)

Åh vad kul :D Synd att du inte är här så ofta :( Får man fråga vart i Borås du bor, ledtråda gärna om du inte vill skriva ut :D

Jag har en blandras flatcoated retriever/pointer, kastrat på 3,5 år och en flatcoated retriever, hane på 6 år :)

Åh vad kul :D Synd att du inte är här så ofta :( Får man fråga vart i Borås du bor, ledtråda gärna om du inte vill skriva ut :D

Jag bor på hässleholmen med skogen utanför dörren.Innan min hane fick artros diagnos så tränade vi mkt spår (blod ect) men han får inte spåra längre och tiken är alldeles för galen för att spåra ;)
Just nu genomgår Fabbe en Cartofen behandling så han ska vila i 3 veckor vilket nja fungerar sådär.Annars är vi ofta ute och går långa promenader på fm.:laugh:
Bilder på hundarna ( om du vill se) finns på www.greyhoundsomsällskap.se
Vad har du för hund?? Bor du inne i Borås ( du kan ju också ledtråda om du vill det )

Jag bor på hässleholmen med skogen utanför dörren.Innan min hane fick artros diagnos så tränade vi mkt spår (blod ect) men han får inte spåra längre och tiken är alldeles för galen för att spåra ;)
Just nu genomgår Fabbe en Cartofen behandling så han ska vila i 3 veckor vilket nja fungerar sådär.Annars är vi ofta ute och går långa promenader på fm.:laugh:
Bilder på hundarna ( om du vill se) finns på www.greyhoundsomsällskap.se
Vad har du för hund?? Bor du inne i Borås ( du kan ju också ledtråda om du vill det )

Åh vad härligt med skogen utanför dörren :love: Vi bor i Sjöbo, med enligt mig väldigt trista omgivningar. Dock siktar vi mot tullen/byttorp, inte så lätt att hitta lägenhet där tyvärr.

Jisses vilka fina hundar du har :d Den store (Fabbe?) fick mig att :love:

Jag har 2 blandrastikar. Eller ena är rättare sagt sambons :)
Skickar med 2 bilder på dom!

30206785.jpg

30206812.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 040
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 788
Senast: monster1
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 072
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 038
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka