vi har fått en liten en :)!

ako

Trådstartare
Hej alla! Jag lyckas inte hitta den långa tråden med alla nya bukebebisar (vet inte om jag är för trött ;) ), så jag gör en egen liten tråd för att berätta att vi i lördags fick en liten Ludvig :love:. Fort gick det, fem timmar totalt från start till mål- inte vad man räknade med första gången direkt... Vi mår bra alllihop och kom hem i går :).

Sv: vi har fått en liten en :)!

Ja här gick det undan :)
Ett jätte stort grattis till er alla :banana:

Tack allihop :)!!! Nu hittade jag ju den "riktiga tråden". Måste haft tillfälligt hjärnsläpp...

Grattis!

Du får hemskt gärna berätta hur du gjorde för att få det avklarat på 5 timmar. Tycker 5-6 timmar verkar alldeles lagom lång tid för en BF. :D

Grattis grattis :D

Härligt att det gick såpass fort. har mammakänslan infunnit sig än då?

Nej men GRATTIS! :)

Så härligt att allt gick bra och ni fick en liten Ludvig (som vi vill se kort på :angel:) :love:

Viggo och hans mamma hälsar GRATTIS :laugh::laugh::laugh:. Hoppas de kan bli kompisar!
2bb72335-e613-4bc3-8a25-63386becf1b52.jpg

Tack alla för alla grattis!!! Tyvärr har jag ännu inte lyckats skaffa något photobucket e d, är för oteknisk, men så fort jag gjort det så kommer han på bild :).

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar