Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars kan du hota med att han vaknar en morgon och har en flamingo som glor på honom bredvid sängen."Folk på buke säger att vi ska gå på visningar" kanske funkar som argument?
Väldigt onödigt, usch! krya på dig.Lunginflammation och Halsfluss.
Ja barnmorskan sa att det nog kunde vara därför jag fått detJag brukar få problem med svamp när jag käkar penicillin så det kan kanske vara en orsak för dig också?
Jag gissar att det inte var granngården du visade honom... Fast jag är på barnens skola på 30 min om trafiken flyter på som den ska, då ligger den nere vid Kokpunkten. Ibland är det svårt med män, jag nämnde för maken att jag ville skaffa häst när jag var klar med skolan och fått fast jobb och hans enda svar var att det var onödigt dyrt och hur ska vi då kunna resa. Samtidigt förstår jag hur han tänker, vi klagar konstant båda två på att vi aldrig har tid att göra saker vi vill, men jag tänker att det kommer att bli bättre ju äldre barnen blir. Men jag blev ledsen och sur på honom trots det.
Du kommer ihåg rättMinns inte vem det var som ville se bilder från foderkammaren. Kanske @karamelldrottningen ? Oavsett vilket så kom jag ihåg det idag
Såhär ser det ut med vinyldekaler på fodertunnor (och en hink):
Hade lyckats köpa vinyl i samma färg som hennes andra blå hinkar dessutom, himla tjusig matchning med hink och lock då (lampan gör dock att "kväll" ser betydligt ljusare ut på bilden). Jag testar typsnitt hej vilt på hennes grejer
Han VILL ha en sån där flamingo . Vet inte om det är tur att han brukar glömma bort det när vi väl är på den sida av stan där Jula ligger...Annars kan du hota med att han vaknar en morgon och har en flamingo som glor på honom bredvid sängen.
Jag är gladeligen med och sponsrar just den flamingon.
Tack!Du kommer ihåg rätt
Supersnyggt och ser så proffsigt ut
Förlåt men det är upplägg och det är viktigt:Han VILL ha en sån där flamingo . Vet inte om det är tur att han brukar glömma bort det när vi väl är på den sida av stan där Jula ligger...
Tack!
@tuaphua tälta!
Grannar vägg-i-vägg vill man INTE ha !Så jävulens trött! Hade planerat in sovmorgon idag. Såg sååå fram emot det pga extremt sliten. Jag bor i parhus och min vanligen tysta granne fick besök av barnbarn. Totalt omöjligt att sova trots öronproppar och musik på.
Så jävla trött och ännu mer trött på att vara så lättväckt.
Tydligen ska barnen vara kvar en natt till. Och imorgon måste jag vara skärpt på jobb. Fuck!
Grannar vägg-i-vägg vill man INTE ha !
Visst mår man bra dåAlltså..... När man sitter här i soffan med sitt vin, tittar på elden som brinner i kaminen, tittar på resten av huset (japp - så litet att man kan se i princip hela huset utan att resa på sig...) och bara tänker: Jäklar, vilket underbart hus jag har.... !!
Jag har varit vaken sen 7.15. Jag ska jobba övertid inatt. Till klockan 8 imorgon bitti. Bäst att jag tar med lite gottis
Lunginflammation och Halsfluss.