Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar få problem med svamp när jag käkar penicillin så det kan kanske vara en orsak för dig också?

Jag gissar att det inte var granngården du visade honom... ;) Fast jag är på barnens skola på 30 min om trafiken flyter på som den ska, då ligger den nere vid Kokpunkten. :D Ibland är det svårt med män, jag nämnde för maken att jag ville skaffa häst när jag var klar med skolan och fått fast jobb och hans enda svar var att det var onödigt dyrt och hur ska vi då kunna resa. :meh: Samtidigt förstår jag hur han tänker, vi klagar konstant båda två på att vi aldrig har tid att göra saker vi vill, men jag tänker att det kommer att bli bättre ju äldre barnen blir. Men jag blev ledsen och sur på honom trots det.
Ja barnmorskan sa att det nog kunde vara därför jag fått det :)

Minns inte vem det var som ville se bilder från foderkammaren. Kanske @karamelldrottningen ? Oavsett vilket så kom jag ihåg det idag :D
Såhär ser det ut med vinyldekaler på fodertunnor (och en hink):
ZfyRuZr.jpg

Hade lyckats köpa vinyl i samma färg som hennes andra blå hinkar dessutom, himla tjusig matchning med hink och lock då (lampan gör dock att "kväll" ser betydligt ljusare ut på bilden). Jag testar typsnitt hej vilt på hennes grejer :angel:
32WsBKi.jpg
Du kommer ihåg rätt :)
Supersnyggt och ser så proffsigt ut :bow:

Katterna har inte hittat det nya karet, än. Lär väl bli mera liv på dem i morgon när alla fisk-bebisar kommer.
Ska lägga mig på sängen med en bok. Innan det är dags för Idol

Annars kan du hota med att han vaknar en morgon och har en flamingo som glor på honom bredvid sängen.
Jag är gladeligen med och sponsrar just den flamingon. :devil:
Han VILL ha en sån där flamingo :crazy:. Vet inte om det är tur att han brukar glömma bort det när vi väl är på den sida av stan där Jula ligger...

Du kommer ihåg rätt :)
Supersnyggt och ser så proffsigt ut :bow:
Tack!

Han VILL ha en sån där flamingo :crazy:. Vet inte om det är tur att han brukar glömma bort det när vi väl är på den sida av stan där Jula ligger...

Tack!
Förlåt men det är upplägg och det är viktigt:
Dumpa!

Nej det är lugnt så länge han glömmer av det så är han nog lite frisk fortfarande ;)

Fyyyy mig, fyy mig! :o
Förlåt jag tycker mig förstått att han är rätt okej men blir ju mörkrädd och det är fortfarande sommartid hur månne det bli?

Så jävulens trött! Hade planerat in sovmorgon idag. Såg sååå fram emot det pga extremt sliten. Jag bor i parhus och min vanligen tysta granne fick besök av barnbarn. Totalt omöjligt att sova trots öronproppar och musik på.
Så jävla trött och ännu mer trött på att vara så lättväckt.
Tydligen ska barnen vara kvar en natt till. Och imorgon måste jag vara skärpt på jobb. Fuck!

Så jävulens trött! Hade planerat in sovmorgon idag. Såg sååå fram emot det pga extremt sliten. Jag bor i parhus och min vanligen tysta granne fick besök av barnbarn. Totalt omöjligt att sova trots öronproppar och musik på.
Så jävla trött och ännu mer trött på att vara så lättväckt.
Tydligen ska barnen vara kvar en natt till. Och imorgon måste jag vara skärpt på jobb. Fuck!
Grannar vägg-i-vägg vill man INTE ha :mad: !

Vet ni en sak,jag har inte ont i ryggen :bow: det stramar lite i hö skinka men det kan jag ta ,för just nu kan jag resa mig upp från soffan i en enda flytande rörelse.
Vilket betyder att stegklättrandet och hämtandet o lastandet av brädor inte heller tog knäcken på den griniga bakre delen.
Det skålar vi för :D Skål på er!

Ligger i soffan och försöker andas igenom en smärta som aldrig ger med sig. Jag är så less på fanskapet, när det inte ens går att avlasta i liggande. Känns som att det brinner i den förbannade SI-leden. Ni kan nog tänka er hur det känns att försöka gå just nu.
Igår när det var ungefär likadant så fick jag använda katternas klöspåle som krycka för att ta mig till toan :down:, det gick inte att lyfta ena benet utan att det skar så pass i bäckenet att ståbenet vek sig.
Jag har liksom inte ens gjort nånting idag :(. Suttit en stund vid stationära datorn, mockat skithögar ur boxen och klappat lite på hästen vid grinden i hagen. Sambon kör ju för sjutton till och med skottkärran åt mig för att jag ska slippa onödig påfrestning. Överväger att ta en citodon, men då vet jag inte om jag kommer upp i tid till utsläppet imorgon (dom knockar mig totalt) :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 362
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
94 215
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat