Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så gick jag ut med lilla hunden och då har det regnat :banghead:
Så nu är frågan hann färgen på värmepumpshuset torka eller är det trärent/grårandigt imorgon :nailbiting:

Ha!

Och siffrorna är LXXI

Varför skrev du inte dem i titeln då? :cautious:

Världens fulaste butterkaka:

22794511_1931966443790849_4870532685061160960_n.jpg

:rofl:

Då mår min hjärna fin fint,då jag ofta chattar på ungerska,engelska o samtidigt pratar svenska i tele

Jag nöjer mig med att växla mellan svenska, engelska och tyska. Franska och spanska vid extrema nödfall. Lite latin och minimalt med klassisk grekiska om det kniper men då ska det knipa rejält :D

Edit: Ja, och lite hästpolska också.

Edit 2: Geologi-finska samt suspekta borrtermer på samma språk också :cautious:

Senast ändrad:
Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder! :banghead:

Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder! :banghead:

Jag vet inte om det överlag ändrats riktlinjer på att provtagningar innan sjukhusbesök ska ske på VC innan? Det har ändrats i rutinerna för min del, förvisso rör det provtagning innan behandling i mitt fall, innan har jag gjort det på sjukhuset men nu fick med papper om att det ska göras på VC (välkomnat i mitt fall).

Men gud så värdelöst :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 348
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 915
· Visningar
93 229
Senast: dobbis
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka