Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha!
Och siffrorna är LXXI
För att flera har problem med siffrorna.Varför skrev du inte dem i titeln då?
Världens fulaste butterkaka:
Varför skrev du inte dem i titeln då?
För att vi behöver variation förstås
Nästa gång kanske vi skriver siffrorna på danska? Eller franska?
För att flera har problem med siffrorna.
Mums! Ser gott ut och jag älskar blåbär
Jag har faktiskt intervjuat språkforskare på universitet som säger att det är bra för hjärnan att öva på flera språk samtidigt!NEEJ!
Kan han med att göra det så trä den över huvudet på honom.Jag är inte övertygad om att den är god, vi får väl se om särbon spottar ut den imorgon
Jag har faktiskt intervjuat språkforskare på universitet som säger att det är bra för hjärnan att öva på flera språk samtidigt!
Fast det kanske gällde annat än siffror
Kan han med att göra det så trä den över huvudet på honom.
Då mår min hjärna fin fint,då jag ofta chattar på ungerska,engelska o samtidigt pratar svenska i teleJag har faktiskt intervjuat språkforskare på universitet som säger att det är bra för hjärnan att öva på flera språk samtidigt!
Fast det kanske gällde annat än siffror
@Petruska vet säkert hur man stavar till 72 på danska, jag har glömt.NEEJ!
Då mår min hjärna fin fint,då jag ofta chattar på ungerska,engelska o samtidigt pratar svenska i tele
Det ÖSREGNAR som bara den här.... Hoppas att din färg inte har runnit av!Och så gick jag ut med lilla hunden och då har det regnat
Så nu är frågan hann färgen på värmepumpshuset torka eller är det trärent/grårandigt imorgon
Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder!
Gah. Jag måste offra min lugna morgon imorgon för att åka och sätta mig på drop in för provtagning inför nästa veckas besök på neuro. Sen mottagningen flyttade från ulleråker till ackis så kan de inte ta blodprov själva längre. Jag misstänker att kompetensen försvann i flytten enligt bestämmarna? Men nu måste de iaf ha sjukhuspyjamasar och inte jobba i civila kläder!