lizzie
Trådstartare
Jag har hittat en fin lite åring som jag är köpare på. Även om den inte gjort något mer än gått i en hage så ska den ju veterinärbesiktas innan köp och helst vill jag vara med. Problemet är att den står 35 mil ifrån mig, så det är inte bara att köra en liten sväng fram och tillbaka .
Ett scenario som jag funderat över är att boka in tid för besiktning, jag åker upp med släp och är med på besiktningen. Går den igenom så får den följa med hem på en gång.
Ett annat scenario är att jag väljer veterinär, men låter säljaren sköta besiktningen.
Ni som har varit i liknande situationer - hur har ni gjort?
Sedan behöver jag få in tips på lämplig veterinär i närheten av Bollnäs - jag har ingen aning om vilka som är verksamma i det distriktet
/Lizzie
Ett scenario som jag funderat över är att boka in tid för besiktning, jag åker upp med släp och är med på besiktningen. Går den igenom så får den följa med hem på en gång.
Ett annat scenario är att jag väljer veterinär, men låter säljaren sköta besiktningen.
Ni som har varit i liknande situationer - hur har ni gjort?
Sedan behöver jag få in tips på lämplig veterinär i närheten av Bollnäs - jag har ingen aning om vilka som är verksamma i det distriktet
/Lizzie