Vet ni nåt om denna häst- Charlie´s Angel

Piffpuffen

Trådstartare
Ska köpa ett fblsto till för avel och ska en sväng till Stockholm och kika på lite olika. Ev en som heter Charlie´s Angel.
Nån som vet något om denna som inte går att utlösa på diverse "stamsidor"?

Sv: Vet ni nåt om denna häst- Charlie´s Angel

Bara att den varit till salu ett tag, känner igen namnet. Kanske ett år, sådär, :confused:

Hmm:confused: Verkar ju inte så himla bra att den varit till salu så länge....:(

Charlies Angel är en snäll och trevlig häst som har varit en kämpe i galoppen men i lägsta klass. Hon blev skadad för 2 el 3 år sedan i ett löp då hon blev påsprungen och fick en skada i kotan el senan men hon är nu ridbar och skulle vara en kanon i fullblodsaveln. Hon har både syskon och sin mamma i samma stall att se. Köper du henne får du en fin kompis. en sen beror de ju på vad hon kostar kanske inte över 20 iallafall. Lycka till.

Ägaren är väldigt mån om att den kommer i RÄTT händer.

Aha:idea: Då låter det bara bra:)

Ja hon har verkligen fått jobba inom galoppen men det visar ju på en hålbar & förhoppingsvis även psykiskt frisk häst.

Ska upp och kolla på henne. Låter bra att han inte säljer till "vem som helst".

Tackar för hjälpen, är kanon att höra sig för här innan man far iväg:laugh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 238
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar