P
Pamme_Jaspin
vet inte om tråden har kommit rätt men jag provar. nu är det dax igen nu har han skadat sig igen de va ca 2 veckor sedan han skadade sig sist sen blev han bra vad jag kunde se har inte börjat skritta honom än och nu vet jag inte vad jag ska göra nu. ringde veterinären och h*n sa att de inte va akut men jag skulle ringa i morgon igen och se vad som händer. han går sakta när han skrittar och ännu saktare med höger bak den hade han skadat då sist också men då tog veterinären blodprover (förra gången) och då visade sig att han hade för högt muskelvärde. vad menas med c-värdet? jag frågade men fick inget svar så jag skulle gärna vilja veta vad h*n menar med de.jag har ringt en hästmassör som ska komma och kolla om han har en låsning någonstans och om de är de som gör att han har ont.
hur hade ni gjort?
har jag gjort rätt att ringa massören?
vad kan en massör kosta? (inte för jag bryr min va de kostar vill bara veta bara min häst blir bra jag mår dåligt när jaspin inte mår bra)
har aldrig haft en massör så jag vet inte hur de går till.
tacksam för svar
hur hade ni gjort?
har jag gjort rätt att ringa massören?
vad kan en massör kosta? (inte för jag bryr min va de kostar vill bara veta bara min häst blir bra jag mår dåligt när jaspin inte mår bra)
har aldrig haft en massör så jag vet inte hur de går till.
tacksam för svar