Vems är ansvaret denna gång?

Luff

Trådstartare
Jag antar att ni hört om den försvunna 10 åringen - som tack lov nu är hittad levande.
Hur kan det få hända?
Jag har jobbat med ungar i skog och mark och vet hur viktigt det är att kolla av och stanna upp - och det var ingen jättegrupp direkt.
Antar att en del tycker det var barnets eller föräldrarnas fel.

Varför saknade INGEN ungen på så lång tid?

Sv: Vems är ansvaret denna gång?

Men, har du bytt nick? Blev förvirrad av avataren.

Helt klart så är det lärarnas fel, det är ju de som har ansvaret för barnen just då.

Men, har du bytt nick? Blev förvirrad av avataren.

Jadå! Det har jag, kändes som att det var lika bra då mitt tidigare inte gillades. ;)

OnT: Jag blir alldeles matt när jag läser sånt här. Jag vet inte vem av de fyra vuxna jag personligen skulle strypa först om min dotter försvann på en sådan vandring.

Är inte 4 vuxna tillräckligt för att hålla koll på gruppen är detta sånt som ska ses över INNAN avfärd. De vuxna i gruppen är absolut ansvariga för vad som hänt. Sådant här ska inte få hända.

Och vadå "räkna av oftare"?? Har de ens räknat ungarna alls under vandringen? :crazy::crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 908
Senast: Svartkatt
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV