Är nog lägre på Sardinien.Jag tror att huspriserna är hyggligt låga på Sicilien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är nog lägre på Sardinien.Jag tror att huspriserna är hyggligt låga på Sicilien.
Fredrik Steen, han är så otroligt duktig på hundar och känns som man skulle kunna lära sig massor.
Vad vi äter, ingen aning
Någon fiskrätt kanske och dricker något gott vin till
Där ser manHan gillar italienskt. Och tequila
Notme!Metoo!
För att man måste simma dit, typ?Är nog lägre på Sardinien.
Ja det hade varit intressant att prata med honom på tu man hand, om hans lite udda BFF George W Bush tex!Jag har ett vykort hemma som väl säger det ganska bra....
Visa bifogad fil 18665
Maten blir väl irländsk pubmat.
Brian May skulle nog vara spännande. Så skicklig rockmusiker och astrofysiker därtill.
Mat och dryck blir då vegetariskt och alkoholfritt.
Haha, jo han har ju snirklat till sig sessioner med en hel del intressanta människor. Bff är nog att ta i iofs. Har läst lite där han svarat på hur han resonerade kring just Bush.Ja det hade varit intressant att prata med honom på tu man hand, om hans lite udda BFF George W Bush tex!
Så olika det kan vara, det gänget är mina utan jämförelse största... inte hatobjekt men kanske ogillaobjekt, i radiomedia... men nu blev jag OT.Annars någon från morgonpasset i P3, då hade jag absolut inte fått en tråkig stund. Helst då Hanna, Kalle eller Kodjo. Eller Linnea eller Sara från PP3. Prata kan de ju iaf hela gänget