Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En god vän som jag tyvärr inte får chans att träffa särskilt ofta. Hon är väldigt intressant att prata med, och det brukar inte bli långa stunder av tystnad när vi ses .Vem i världen (levande person) skulle du vilja äta en trerättersmiddag med, och då ha en konversation med?
Och varför den personen?
Och för skojs skull: du får välja meny, vad äter och dricker ni?
Vem i världen (levande person) skulle du vilja äta en trerättersmiddag med, och då ha en konversation med?
Och varför den personen?
Jag skulle vilja äta middag med Jan Eliasson. Han verkar vara en otroligt intressant och kunnig människa som jag skulle kunna prata med länge. Hade varit otroligt spännande att höra om hans arbete i världen under många år.
Maten blir nog något typiskt svenskt kanske en SOS-tallrik till förrätt, skaldjur med bröd och goda röror och västerbottenpaj och jordgubbstårta till efterrätt. Goda viner till varje rätt.
Fredrik Steen, han är så otroligt duktig på hundar och känns som man skulle kunna lära sig massor.Vem i världen (levande person) skulle du vilja äta en trerättersmiddag med, och då ha en konversation med?
Och varför den personen?
Jamen självklart är du välkommen! Då får du behålla creme brulee för dig själv för jag gillar inte det. Och Jan kan ju få välja fast som den diplomat han är så kanske han smakar på båda.Får jag vara med på den middagen? Han är min kandidat också, och ditt matval - jag hoppar sillen, men skaldjur och paj är helt OK. Jag kan bidra med lite crème brûlée som alternativ till jordgubbstårtan!
Om jag inte får haka på ovan väljer jag Sven-Bertil Taube. Han får hjärtans gärna komma hem till mig på en klassisk Toast Skagen, min favoritfläskfilé med äpplen och curry och vit chokladmousse som dessert. Förväntar mig möte med en gentleman som har otaliga historier att berätta.
Jag lyssnade på hans konsert igår! En kompis bor nära Zinkens IP så vi satt på hennes balkong och drack vin och lyssnade. Det var .Lars Winnerbäck, skulle antagligen vara tyst, lugnt och behagligt.
Dricka vin och prata lite om hösten och stångån.