Vem betalar hundfoder

När min var på dagis fick jag veta att de erbjuder hundarna mat vid lunch eftersom det finns de som behöver äta då, så antingen kunde jag lämna med mat eller så separerades de hundar som inte skulle äta. Nu har han fri tillgång och äter när han själv känner för det, vilket jag sa, men de fick gärna erbjuda lunch och se om han åt.
Ja men då förstår jag, alltid kul o få lära sej något nytt :)

När jag har haft dagmatte har jag stått för maten. Bajspåsar har dagmatte stått för, men då var det varje vardag och jag betalade en fast avgift per månad. Om någon bara passar tillfälligt skickar jag med allt.

Dagmatten till mina hundar köper extra godis och typ bajspåsar/leksaker men inget jag räknar med. Jag lämnar mat och annat hon kan behöva.

Nu betalar jag inte min dagmatte nånting då det är min svärmor som gärna vill ha hand om mina små huliganer men hon ska inte stå för någonting.

Hade jag betalat någon hade jag stått för allt som hör hundarna till :)

Liknande trådar

Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Det gäller fodret SMAAK, som bl a säljs genom VetZoo och ArkenZoo. https://svenska.yle.fi/a/7-10044849...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
17 026
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 724
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
996
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar