Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då var det säker den!Pärsons "falukorv" är galet god. Smakar som köttversionen. Helt obegripligt. Deras "skinka" är också riktigt riktigt god. Ännu en produkt som min köttätande man gärna äter istället för köttversionen.
VA?!? Finns den?Kan även ge ett tips till ts.
Max crispy no Chicken finns i frysdisken på bla stora Coop.
Burgare och nuggets, borde gå hem his barnen
Det går iaf hem hos mig, smakar precis som kyckling![]()
Jag älskar sådant men barnen är inga stora fan av den typen av mat, förutom zucchinibiffar som sonen älskarJag slår ett slag för att använda grönsaker (bönor, morötter, linser rödbetor, squash osv) till att riva/mixa och göra olika biffar eller grytor/soppor av istället för att köpa diverse köttsubstitutprodukter. Jag är också allätare men äter ofta grönsaksbaserad vegetarisk mat för att jag tycker det är gott plus att jag odlar en hel del själv och då blir det naturligt att jag vill äta mer grönsaker också.
VA?!? Finns den?
Jag tar alltid den om vi äter på Max så sjukt nice om man kan köpa den i vanlig affär![]()
Jag är oförstående inför varför man måste efterapa det man egentligen vill undvika.