Västeråsträffstråden

Verkar finnas gott om plats.
Så jag väntar till i morgon bitti att boka ifall nån mer bestämmer sig ikväll att de vill komma 😇😁.

Buketräff söndag 10 November, kl 17 Resturang Indigo

Vi som kommer:
Cattis_E
Tualma
tanten
Tranan
Sizo
lil-sis (om dagsformen tillåter)
Novienna

Fyll på med era namn om ni vill komma

Jag måste nog ställa in. Sambon och jag är troligen smittade med mykoplasma. Jag mår bra, men sambon är väldigt påverkad fortfarande, och tydligen är man smittbärare i typ 2-3 veckor efter att symptomen börjat dala av. Så det känns dumt att riskera att smitta ner er.

Vi har precis avbokat våra standup-biljetter för imorgon med :sorry: :cry:

Jag måste nog ställa in. Sambon och jag är troligen smittade med mykoplasma. Jag mår bra, men sambon är väldigt påverkad fortfarande, och tydligen är man smittbärare i typ 2-3 veckor efter att symptomen börjat dala av. Så det känns dumt att riskera att smitta ner er.

Så tråkigt.
Men jag uppskattar att inte utsättas för smitta :heart

Buketräff söndag 10 November, kl 17 Resturang Indigo

Vi som kommer
Cattis_E
Tualma
tanten
Tranan
lil-sis (om dagsformen tillåter)
Novienna

Bord bokat till kl. 17.

Jag vill nämna att jag såg en kommentar nånstans om att priserna på hemsidan är ouppdaterade och att rätterna kostar 4-20kr mer.
Om det faktiskt stämmer får vi väl se på plats 🙈
Meny hemsida

Krya på sambon och hoppas att du mår fortsatt bra.

Krya på sambon och hoppas att du mår fortsatt bra.
Jo då. Vi mår rätt bra, så länge vi inte gör nånting. Väldigt lurigt. Man mår helt bra, och sen går man en sväng med hundarna O_o En sväng som blir betydligt kortare än vad man hade tänkt.

Hade lite tryck i lungorna igår med, men det verkar ha gett med sig tills idag. Så förhoppningsvis så är det på rätt väg.

Tack, @Cattis_E, @Tranan och @tanten för en mycket trevlig kväll:heart.
Det tog lite tid innan jag kom hem för utcheckningsautomaten vid bommen till parkeringen hade bestämt sig för att ta lite ledigt :angel:.
Men väl hemma gick jag och Minsting och la oss direkt.

Tiden går så fort när vi ses och det är så spännande att få ta del av er allas liv och minnen :love: .
Jag känner att drömmen vore att ha ett par timmar till per person för fördjupade samtal. Nu hinner vi bara skrapa lite på ytan.
Men det är såklart supertrevligt att träffas och prata loss och äta gott.
Hoppas på att fler kan hänga med vårt härliga gäng nästa gång.
Kram alla fina!

Tack, @Cattis_E, @Tranan och @tanten för en mycket trevlig kväll:heart.
Det tog lite tid innan jag kom hem för utcheckningsautomaten vid bommen till parkeringen hade bestämt sig för att ta lite ledigt :angel:.
Men väl hemma gick jag och Minsting och la oss direkt.

Tiden går så fort när vi ses och det är så spännande att få ta del av er allas liv och minnen :love: .
Jag känner att drömmen vore att ha ett par timmar till per person för fördjupade samtal. Nu hinner vi bara skrapa lite på ytan.
Men det är såklart supertrevligt att träffas och prata loss och äta gott.
Hoppas på att fler kan hänga med vårt härliga gäng nästa gång.
Kram alla fina!
Du är välkommen till mig när du vill.

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
446
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
3 547
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka