Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tråkigt.Jag måste nog ställa in. Sambon och jag är troligen smittade med mykoplasma. Jag mår bra, men sambon är väldigt påverkad fortfarande, och tydligen är man smittbärare i typ 2-3 veckor efter att symptomen börjat dala av. Så det känns dumt att riskera att smitta ner er.
Vi har precis avbokat våra standup-biljetter för imorgon med
Skulle vara underbartKanske en smula
Äh, vi kommer till dig nästa gång. Det blir toppen .Kanske en smula
Det fixar vi tillsammans!Är det nu man outar sig
Har inte ätit tapas sen 90-talet och då var det min vän som föreslog allt.
Ni får ta hand om en något vilsen tant i tapasträsket.
ta hand om dig!Jag är för trött. Har inte alls ont som igår men det känns oöverstigligt bara att köra till tåget.
Krya på sambon och hoppas att du mår fortsatt bra.Jag måste nog ställa in. Sambon och jag är troligen smittade med mykoplasma. Jag mår bra, men sambon är väldigt påverkad fortfarande, och tydligen är man smittbärare i typ 2-3 veckor efter att symptomen börjat dala av. Så det känns dumt att riskera att smitta ner er.
Vi har precis avbokat våra standup-biljetter för imorgon med
Jo då. Vi mår rätt bra, så länge vi inte gör nånting. Väldigt lurigt. Man mår helt bra, och sen går man en sväng med hundarna En sväng som blir betydligt kortare än vad man hade tänkt.Krya på sambon och hoppas att du mår fortsatt bra.
Tack själv för en fin kvällTack för en trevlig och god kväll även om vi var en något decimerad skara.
Du är välkommen till mig när du vill.Tack, @Cattis_E, @Tranan och @tanten för en mycket trevlig kväll.
Det tog lite tid innan jag kom hem för utcheckningsautomaten vid bommen till parkeringen hade bestämt sig för att ta lite ledigt .
Men väl hemma gick jag och Minsting och la oss direkt.
Tiden går så fort när vi ses och det är så spännande att få ta del av er allas liv och minnen .
Jag känner att drömmen vore att ha ett par timmar till per person för fördjupade samtal. Nu hinner vi bara skrapa lite på ytan.
Men det är såklart supertrevligt att träffas och prata loss och äta gott.
Hoppas på att fler kan hänga med vårt härliga gäng nästa gång.
Kram alla fina!