Västeråsträffstråden

Hoppas den är bättre och trevligare miljö än den i Uppsala i så fall.
Då blev jag väldigt besviken och har inte ätit på någon pinchos igen även om maten väl var okej.

Stökig miljö, rörigt med beställningarna och ingen höjdarservice..

Jag har aldrig ätit i Uppsala men tycker Västerås är bra. Tycker maten är god, inte så dyr, drinkarna jättegoda (oavsett alkohol eller inte). Service är det ju inte så mycket eftersom man hämtar själv men personalen trevlig. När det varit lite att göra har de serverat också :)

Jag har aldrig ätit i Uppsala men tycker Västerås är bra. Tycker maten är god, inte så dyr, drinkarna jättegoda (oavsett alkohol eller inte). Service är det ju inte så mycket eftersom man hämtar själv men personalen trevlig. När det varit lite att göra har de serverat också :)
Det var servicen vid problem som var dålig vill jag minnas.
Men om flera är nöjda är jag inte den som inte kan prova igen och förhoppningsvis bli positivt överraskad.

Men någon annan får boka bord om det ska göras.

Buketräff
På nån resturang i Västerås typ kl 17 el 18.
Förslag: Pinchos

1 feb
Cattis_E
Blyger

2 feb
Cattis_E
Blyger

Åh vad kul det hade varit. Är upptagen den 1/2 men ska suga lite på karamellen. Vid det laget är jag inte ny på jobbet längre så hjärnan kanske har återhämtat sig så jag orkar träffa folk igen 🤣

Men ni kommer få lära mig hur man beställer på pinchos för det verkar vara en djungel!
I så fall kan jag sitta bredvid dig och se hur du gör :D

Det var åratal sen jag bodde på hotell eller åt fine dining eller annat än husmanskost och thai

/tanten - numera lantis

Mao inte husmanskost eller thai heller :up:
Hmm tror de har haft köttbullar på barnmenyn? :idea:

Nej men Pinchos är en så kallad app-restaurang där man beställer med hjälp av deras app och hämtar sen maten själv.

De utmärker sig med sina goda drinkar (med/utan alkohol). Maten är i tapas-form så mini-versioner men inte bara spansk. Själv beställer jag oftast plankstek, fish and chips och sen varierar det. Finns massa olika blandat :d kanske någon thai med? :D

Pris beror ju på antal rätter men inte dyrt.
Håller du med @Tualma ?

Hmm tror de har haft köttbullar på barnmenyn? :idea:

Nej men Pinchos är en så kallad app-restaurang där man beställer med hjälp av deras app och hämtar sen maten själv.

De utmärker sig med sina goda drinkar (med/utan alkohol). Maten är i tapas-form så mini-versioner men inte bara spansk. Själv beställer jag oftast plankstek, fish and chips och sen varierar det. Finns massa olika blandat :d kanske någon thai med? :D

Pris beror ju på antal rätter men inte dyrt.
Håller du med @Tualma ?
Absolut!

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
452
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
653
Senast: Hajfisk
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
5 730
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka