Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart! Mina barn kommer att bli avundsjuka, men det får de ta .Får man föreslå Pinchos?
Det var servicen vid problem som var dålig vill jag minnas.Jag har aldrig ätit i Uppsala men tycker Västerås är bra. Tycker maten är god, inte så dyr, drinkarna jättegoda (oavsett alkohol eller inte). Service är det ju inte så mycket eftersom man hämtar själv men personalen trevlig. När det varit lite att göra har de serverat också
Finns ju dåliga ställen av alla kedjor så förhoppningsvis är denna bättre och jag blir av med min aversion mot Pinchos .Det är barnens favoritrestaurang. Vi brukar trivas där i alla fall.
Å, Limone! Vår favoritrestaurang för hundra år sedan. Hoppas att du hade det trevligt, @ Cattis_E.Finns ju dåliga ställen av alla kedjor så förhoppningsvis är denna bättre och jag blir av med min aversion mot Pinchos .
Appropå resturang så ska jag bli bjuden på Limone imorgon. Ska bli spännande.
Eftersom jag är i Västerås centrum typ en gång vartannat år (åtminstone innan vi började träffas ) kan jag inte ha några åsikter alls.
Det var gottÅ, Limone! Vår favoritrestaurang för hundra år sedan. Hoppas att du hade det trevligt, @ Cattis_E.
Åh vad kul det hade varit. Är upptagen den 1/2 men ska suga lite på karamellen. Vid det laget är jag inte ny på jobbet längre så hjärnan kanske har återhämtat sig så jag orkar träffa folk igen
I så fall kan jag sitta bredvid dig och se hur du görÅh vad kul det hade varit. Är upptagen den 1/2 men ska suga lite på karamellen. Vid det laget är jag inte ny på jobbet längre så hjärnan kanske har återhämtat sig så jag orkar träffa folk igen
Men ni kommer få lära mig hur man beställer på pinchos för det verkar vara en djungel!
Tur att Pinchos inte är fine dining dåI så fall kan jag sitta bredvid dig och se hur du gör
Det var åratal sen jag bodde på hotell eller åt fine dining eller annat än husmanskost och thai
/tanten - numera lantis
Mao inte husmanskost eller thai hellerTur att Pinchos inte är fine dining då
Hmm tror de har haft köttbullar på barnmenyn?Mao inte husmanskost eller thai heller
Absolut!Hmm tror de har haft köttbullar på barnmenyn?
Nej men Pinchos är en så kallad app-restaurang där man beställer med hjälp av deras app och hämtar sen maten själv.
De utmärker sig med sina goda drinkar (med/utan alkohol). Maten är i tapas-form så mini-versioner men inte bara spansk. Själv beställer jag oftast plankstek, fish and chips och sen varierar det. Finns massa olika blandat kanske någon thai med?
Pris beror ju på antal rätter men inte dyrt.
Håller du med @Tualma ?