Västeråsträffstråden

Nämen en vårträff kanske?
Slänger ur mig lite datum för att se om någon kan.

12/4
Cattis _E

13/4
Cattis_E

26/4
Cattis_E

27/4
Cattis_E

10/5
Cattis_E

11/5
Cattis_E

Och så en resturangfråga i anslutning till detta, men absolut inte så att vi behöver gå dit just då. Vi väljer ju något som alla tycker är okej såklart.

Las Hermanas? Vet någon något om den?
Jag vill prova den någon gång, men skulle gärna få en recension om någon varit där.
@Tranan, ja det är dags att ses tycker jag.
Skriv gärna upp vilka datum som passar när du vet.

@Tualma Har jag kanske prickat alla dina jobbhelger nu? 🤔

Hur är det med @tanten?

Hjälp gärna till att tagga alla som vi vill övertala att komma.

@Tualma Har jag kanske prickat alla dina jobbhelger nu? 🤔
Ha, ha. Lite så, kanske. Nämen i maj där ser lovande ut... Så klart vi ska ses!
Tyvärr har jag inte varit på Hermanas. Fera vänner har varit där, men jag kommer inte ihåg några omdömen, nu i feberdimmorna (har åkt på flunsan eller nåt liknande otyg). Jag får höra med dem.

Ha, ha. Lite så, kanske. Nämen i maj där ser lovande ut... Så klart vi ska ses!
Tyvärr har jag inte varit på Hermanas. Fera vänner har varit där, men jag kommer inte ihåg några omdömen, nu i feberdimmorna (har åkt på flunsan eller nåt liknande otyg). Jag får höra med dem.
Usch! Krya på dig!

Tack:heart.

Om jag får gnälla lite så har jag dessutom fått virus på virus, så varierande sjukdomsgrad i drygt sex veckor nu, samtidigt som barnen och ungdomarna såklart varit sjuka också.

Meeen så har jag väl inte tagit det så lugnt som jag borde heller, om vi ska vara ärliga :angel: .
Usch så trist.
Jag har lyckligt nog hittils klarat mig bra denna vår.

Ok vad jag vet om mina närmsta dagar.

26/4
Cattis_E, Tranan

27/4
Cattis_E, Tranan

10/5
Cattis_E, Tranan

11/5
Cattis_E, Tranan

//Jessica

12/4
Cattis _E
tant Lea

13/4
Cattis_E
tant Lea

26/4
Cattis_E
Tranan
Cattis_E
tant Lea

27/4
Cattis_E
Tranan
tant Lea

10/5
Cattis_E
Tranan
tant Lea

11/5
Cattis_E
Tranan
tant Lea

Eftersom vi inte spikat något än så stryker jag i alla fall 12-13/4 ur listan då det dök upp lite annat på mitt håll.
Så nu är det dessa datumförslag som gäller:

26/4
Cattis_E
Tranan
Cattis_E
tant Lea

27/4
Cattis_E
Tranan
tant Lea

10/5
Cattis_E
Tranan
tant Lea

11/5
Cattis_E
Tranan
tant Lea

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
470
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
720
Senast: Hajfisk
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
297
· Visningar
8 798
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka