Tycker det är käckt att allt varit i samma tråd så det varit enkelt att vara med och få bevakningarHoppas på att fler kan hänga med vårt härliga gäng nästa gång.
Kram alla fina!
Någon jäkla gång ska det väl funka för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är käckt att allt varit i samma tråd så det varit enkelt att vara med och få bevakningarHoppas på att fler kan hänga med vårt härliga gäng nästa gång.
Kram alla fina!
Vi pratade lite löst om nästa gång i februari eller möjligen mars. Så om du håller alla helger i februari och ev mars öppna så .Tycker det är käckt att allt varit i samma tråd så det varit enkelt att vara med och få bevakningar
Någon jäkla gång ska det väl funka för mig
Alltså jag personligen har typ alltid noll planer. Men min man däremotVi pratade lite löst om nästa gång i februari eller möjligen mars. Så om du håller alla helger i februari och ev mars öppna så .
Du får informera honom om att eftersom du så sällan har planer så går dina före nästa gång .Alltså jag personligen har typ alltid noll planer. Men min man däremot