Västeråsträffstråden

Om ingen hunnit boka upp sig den 10e sen i morse kan jag ändra mig så att Sizo också kan?😇
@Tualma, @tanten, @Tranan @lil-sis

Vill ni då ha någon annan tid iom söndag?
Jag vill inte före 13 då jag gärna lägger förmiddag i stallet dessa mörka tider.

Och så kan ni gärna svara Tualma om maten också 😇. Hon har nog bättre koll på resturanger än jag 😅.
Jag är inte så kräsen men indiskt och husmanskost är väl inga favoriter.

@Tualma, @tanten, @Tranan @lil-sis

söndag är helt ledig!! Så ja, jag kan.

@Tualma - äter det mesta utom buffé och sushi (inte smart när jag är immunsuprimerad)

Okej. Inga protester?

Då ser det väl ut enligt nedan nu.
Jag föreslår kl 17, men kan tidigare också.

Buketräff söndag 10 November, kl 17 (?)
Cattis_E
Tualma
tanten
Tranan
Sizo
lil-sis (om dagsformen tillåter)

Fyll på med era namn om ni vill komma.

Okej. Inga protester?

Då ser det väl ut enligt nedan nu.
Jag föreslår kl 17, men kan tidigare också.

Buketräff söndag 10 November, kl 17 (?)
Cattis_E
Tualma
tanten
Tranan
Sizo
lil-sis (om dagsformen tillåter)

Fyll på med era namn om ni vill komma.
Hade varit så kul att få träffa er men ni lyckas jäkligt dåligt med datumen 🤣

Jag arbetar tyvärr 7 dgr i rad den här veckan så jag misstänker att min arma kropp vill sova på soffan när jag avslutar mitt pass på söndag.

Men jag håller utkik i denna tråden varje gång ni skriver något. Någon gång måste det ju funka tänker jag 😁

Hade varit så kul att få träffa er men ni lyckas jäkligt dåligt med datumen 🤣

Jag arbetar tyvärr 7 dgr i rad den här veckan så jag misstänker att min arma kropp vill sova på soffan när jag avslutar mitt pass på söndag.

Men jag håller utkik i denna tråden varje gång ni skriver något. Någon gång måste det ju funka tänker jag 😁
Men det är ju nästa helg? 10 November.
Eller menar du att du jobbar 7 dagar nästa vecka?

Men det är ju nästa helg? 10 November.
Eller menar du att du jobbar 7 dagar nästa vecka?
Nä nästa vecka arbetar jag ju bara 6 dagar men då kör jag kväll på söndagen så det sket sig tyvärr ändå :laugh:

Ibland undrar jag allvarligt talat på hur jag ens kommer i tid till jobbet eller vet vilka dagar jag ens ska jobba. Ni ser ju hur lost jag var nu med datumet :D

Nä nästa vecka arbetar jag ju bara 6 dagar men då kör jag kväll på söndagen så det sket sig tyvärr ändå :laugh:

Ibland undrar jag allvarligt talat på hur jag ens kommer i tid till jobbet eller vet vilka dagar jag ens ska jobba. Ni ser ju hur lost jag var nu med datumet :D
Jagvakulle inte överleva utan att ha både kalender och jobbschema i mobilen 😅

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
425
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
560
Senast: Linda_A
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 152
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar