Vasaritten

Status
Stängd för vidare inlägg.
8

89madde89

Någon som vet när sista anmälningsavgiften är för Lilla Vasaritten 2007?
Och om man behöver grönt kort när man anmäler sig? Eller om man bara behöver det när man väl kommit till tävlingsplatsen..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vasaritten

Lilla VAsaritten går 12 maj. Propositionen har inte publicerats ännu, brukar vara på plats till Distansgalan ungefär. Du kommer att hitta den dels på http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm, dels på www.vasaritten.com.
Anmälningstiden (och sista betalningsdag) brukar vara någon/några veckor före tävlingen, så du behöver inte känna nån stress!
Alla papper ska vara iordning o visas upp i sekretariatet vid ankomstanmälan på plats!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
1 187
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 341
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • När små barn är sjuka...
  • Tips på Fiskmiddagar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar