Jag har tittat lite mer på
Sasse nu, och hon har bara skrivit åtta inlägg varav tre är OT som handlar om att Mammas fick tid att vara med i leken. Det fjärde handlar bara om hennes missade röst och att hon kommer ha ont om tid för leken, det femte OT om sin kurs. Sen kommer ett inlägg med teorier
här. Hon reagerar på min brist på aktivitet, hennes egen då? Och sen det att hon väljer att lägga rösten på mig för att jag bara skrivit ett inlägg med kass motivering, men även RD hade bara ett inlägg och hon själv hade inte skrivit någon teori alls än eller ens röstat. Då framstår rösten som väldigt märklig tycker jag.
Sen kommer hon in och svarar mig, men förklarar inte varför inte RDs enda inlägg baserat på OT var mer misstänkt än mitt. Sen svarar hon Shaggy om att mitt inlägg kanske var ett "åh fan måste rösta"-inlägg och ifrågasätter att jag inte kommer in igen, trots att det då var lång tid kvar till nästa DL och att jag dessutom är ett dubbelnick.
Sammanfattningsvis skaver detta. Okej om Sasse har ont om tid, men att hon då helt bortser från att även andra kan ha ont om tid?