Vart tog min tråd vägen...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Så svarar den som inte har något svar.... :smirk:

Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Ride on skrev:
Det kanske finns dom som har annat för sig än att sitta och häcka framför datorn hela dagen. Jag tycker inte det finns nåt att svara på, ta saker för vad dom är och inte för vad dom borde vara. Vad svaret ska vara bestämmer du själv som betraktare.

Men de alla andra undrar är vad DU menade med det du skrev? För du måste ju ha tänkt nåt för att forma meningen.Eller? Vad betyder det du skrev utifrån din betraktelse?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 782
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama