Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ankans skrev:men det bästa vore att fråga honom själv!
Kaiten skrev:Om Gunnar inte svarar på PM så lär han ju inte svara på frågor från samma person... eller?
Dessutom så är personangrepp aldrig trevligt, inte "knähundar" heller!
Vissa gillar ju att ha en brun näsa, men kan ni inte dölja den här då?
För jag menar, vem gillar egentligen en rövslickare?!
Barsebäcks Z'Ore skrev:Lägg av nu ankans.. nu går fingrarna dina på tangentbordet bara för att de skall..
Jag har inte skrivit om något annat än min och Gunnars enkelriktade PM-konversation.. PM användes med fördel då man t.ex. vill prata allvar med en person på "offline-basis". När någon på ett hövligt vis söker kontakt via PM hör det fanimej till god ton att man besvarar inom rimlig tid, det är väl inte för mycket begärt?? 10 dagar är INTE inom rimlig tid!!
Absolut, visst får du det!! Du får yttra dig om precis vad du vill men om du vill ha min respekt och skall föra en diskussion med mig i den här tråden får du hålla dig till fakta.ankans skrev:får jag inte yttra mig för att jag inte tycker som du?
Sådär ja!ankans skrev:Jag håller inte med dig, så enkelt är det...
Absolut, visst får du det!! Du får yttra dig om precis vad du vill men om du vill ha min respekt och skall föra en diskussion med mig i den här tråden får du hålla dig till fakta.
men man ska väl ändå läsa det du skriver när det står svart på vitt.. eller?
Fast det förutsätter att användarna uppfattar det så oxå, jag har faktiskt aldrig tänkt så, ser jag t ex Mysko så är hon moderator för mig, oavsett vad hon skriver under med.....
Boj skrev:Ja och det är du inte ensam om, därför att det upplever jag ofta och säkert många med mig. Vissa använder kan inte göra skillnad på sak och person, det händer att jag får kommentar såsom att du som moderator borde veta.... och då i en fråga som inte alls har med detta att göra.
Man får inte glömma en sak, även om vissa av oss är moderatorer så kan vi ändå svara på trådar i egenskap av vanlig användare.
A_K_N skrev:Är det så svårt att klicka på länkarna som finns på varenda sida???
Matar din mamma dig fortfarande, för du orkar väl inte hålla i besticken???