Vart tog min tråd vägen...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

ankans skrev:
men det bästa vore att fråga honom själv! :bump:

Meeeenn...

Nu måste jag bara få lov att le en smula.. det är precis det jag har gjort.. ställt en fråga..

tycker jag inte, inte i inläggen här iallafall.... via pm kanske, men i denna tråd har du inte frågat honom, utan du har förutsatt att han ignorerar dig baserat på andra handlingar han utfört....

Om Gunnar inte svarar på PM så lär han ju inte svara på frågor från samma person... eller?

Dessutom så är personangrepp aldrig trevligt, inte "knähundar" heller!
Vissa gillar ju att ha en brun näsa, men kan ni inte dölja den här då?
För jag menar, vem gillar egentligen en rövslickare?!

Kaiten skrev:
Om Gunnar inte svarar på PM så lär han ju inte svara på frågor från samma person... eller?

Dessutom så är personangrepp aldrig trevligt, inte "knähundar" heller!
Vissa gillar ju att ha en brun näsa, men kan ni inte dölja den här då?
För jag menar, vem gillar egentligen en rövslickare?!

ha ha, menar du mig eller? jag vidhåller fortfarande, att man blir behandlad såsom man själv behandlar andra, man måste inte ha en otrevlig ton och måste inte döma i alla lägen....

Om jag ställer dig en fråga och du inte svarar, så ger det inte mig rätten att skriva otrevligt till dig, inte i "Min värld"

Jag vet inte riktigt vem som skrivit otrevligt egentligen förutom A_K_N och de som vallar efter..

Eller?

nä det är klart en tolkningsfråga, jag tycker och tolkar det inte som du.....

Lägg av nu ankans.. nu går fingrarna dina på tangentbordet bara för att de skall..

Jag har inte skrivit om något annat än min och Gunnars enkelriktade PM-konversation.. PM användes med fördel då man t.ex. vill prata allvar med en person på "offline-basis". När någon på ett hövligt vis söker kontakt via PM hör det fanimej till god ton att man besvarar inom rimlig tid, det är väl inte för mycket begärt?? 10 dagar är INTE inom rimlig tid!!

Barsebäcks Z'Ore skrev:
Lägg av nu ankans.. nu går fingrarna dina på tangentbordet bara för att de skall..

Jag har inte skrivit om något annat än min och Gunnars enkelriktade PM-konversation.. PM användes med fördel då man t.ex. vill prata allvar med en person på "offline-basis". När någon på ett hövligt vis söker kontakt via PM hör det fanimej till god ton att man besvarar inom rimlig tid, det är väl inte för mycket begärt?? 10 dagar är INTE inom rimlig tid!!

får jag inte yttra mig för att jag inte tycker som du? Jag håller inte med dig, så enkelt är det...

ankans skrev:
får jag inte yttra mig för att jag inte tycker som du?
Absolut, visst får du det!! Du får yttra dig om precis vad du vill men om du vill ha min respekt och skall föra en diskussion med mig i den här tråden får du hålla dig till fakta. :cool:

ankans skrev:
Jag håller inte med dig, så enkelt är det...
Sådär ja!
Det kunde du väl ha sagt från början... ;)

Absolut, visst får du det!! Du får yttra dig om precis vad du vill men om du vill ha min respekt och skall föra en diskussion med mig i den här tråden får du hålla dig till fakta. :cool:

Ja vi behöver inte forsätta traggla detta igentligen, men hålla mig till fakta gör jag.... det gör däremot inte du om du påstår att jag inte gör det :cool:

Jag ber inte om respekt, jag får respekt om jag förtjänar den :cool:

Så du erkänner i stort sett att du inte förtjänar respekt..?

ha ha, antingen förtjänar jag respekt, eller inte, och det ligger i betraktarens öga att avgöra, inte mitt.

Antingen respekterar du mig eller inte, det är upp till dig, baserat på dina intryck av mig...

ja, det förstår även en sån som jag ;)
men man ska väl ändå läsa det du skriver när det står svart på vitt.. eller?

:d

jag förstår faktiskt inte vad du menar med nedanstående, sorry?

men man ska väl ändå läsa det du skriver när det står svart på vitt.. eller?

Fast det förutsätter att användarna uppfattar det så oxå, jag har faktiskt aldrig tänkt så, ser jag t ex Mysko så är hon moderator för mig, oavsett vad hon skriver under med.....

Ja och det är du inte ensam om, därför att det upplever jag ofta och säkert många med mig. Vissa använder kan inte göra skillnad på sak och person, det händer att jag får kommentar såsom att du som moderator borde veta.... och då i en fråga som inte alls har med detta att göra.

Man får inte glömma en sak, även om vissa av oss är moderatorer så kan vi ändå svara på trådar i egenskap av vanlig användare.

då var det ju en jättebra idé att göra som snuffsan skrev, att skriva under med "namn, moderator" eller bara "namn" så slipper det bli några missförstånd.

Superenkelt!

Boj skrev:
Ja och det är du inte ensam om, därför att det upplever jag ofta och säkert många med mig. Vissa använder kan inte göra skillnad på sak och person, det händer att jag får kommentar såsom att du som moderator borde veta.... och då i en fråga som inte alls har med detta att göra.

Man får inte glömma en sak, även om vissa av oss är moderatorer så kan vi ändå svara på trådar i egenskap av vanlig användare.

Nä, det måste vara jobbigt, och kan förstå att man som moderator blir frustrerad för det, dessutom är ingen perfekt och felfri, så lite överseende borde vi alla utrusta oss med ;)

Jodå jag skriver nog själv under med Boj moderator om inlägget avser annat än ett svar på ursprungsfrågan, men däremellan skriver jag som vanlig användare och mellan varven poppar det upp dessa kommentarer ändå. Själv bryr jag mig sällan, men jag tror att även andra användare kanske bör fundera på även detta och inte dra in mederatorskapet utan orsak. ;) Trots allt är även vi vanliga användare precis som alla andra. :D

A_K_N skrev:
Är det så svårt att klicka på länkarna som finns på varenda sida???

Matar din mamma dig fortfarande, för du orkar väl inte hålla i besticken???

Det där var väl inte så jäkla snällt sagt! :mad:
Bara för att man är moderator så ger inte det rätten till att beete sig hur som helst, även ni får hålla er till reglerna!

Visst kan det vara tröttsamt att svara om och om igen på samma frågor om hur forumet funkar, men det är faktiskt en den del man får acceptera när man är modorator, och då ska man inte slänga ut sig sådana spydigheter!
Och när du kläcker ur dig något sådan här, ja då tycker inte jag du har någon rätt att ifråga sätta hur andra personer beeter sig! Man ska soppa rent under sin egna matta först! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 795
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama