Vart tog min tråd vägen...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Personligen tycker jag det är ok att det finns flera trådar med samma ämne, jag menar hur många feminist, rasist, höanalys trådar har vi inte haft? Men det är ju trevligt när det kommer nya vinklar på saker och ting, och tycker inte nödvändigtvis man måste slå ihop snarlika trådar alltid...

Visst är det helt OK när det finns flera trådar i samma ämne men när varannan tråd handlar om samma sak, då blir det f-bannat tråkigt!

A_K_N skrev:
Matar din mamma dig fortfarande, för du orkar väl inte hålla i besticken???
Jag bara väntade på nåt sånt till svar. Du är underbar. :rofl: :rofl:

A_K_N skrev:

Varför är du alltid så otrevlig? Du ger ofta sådana här spydiga svar då någon har synpunkter på / frågor om forumet.

Häromdan skrev du ungefär: "Vi behöver inte motivera varför vi tar bort en tråd." Snacka om att vara maktfullkomlig.

A_K_N skrev:
Är det så svårt att klicka på länkarna som finns på varenda sida???

Det där var inte snällt sagt :confused:

Snuffsan skrev:
Varför är du alltid så otrevlig? Du ger ofta sådana här spydiga svar då någon har synpunkter på / frågor om forumet.

Häromdan skrev du ungefär: "Vi behöver inte motivera varför vi tar bort en tråd." Snacka om att vara maktfullkomlig.

Och det kom ju ur rätt käft :angel:

Nä det var det inte, men det kom från hjärtat!

Blir liksom lite trött på folk som inte orkar sätta sig in i hur forumet funkar och klagar på att funktioner inte finns, när just de funktionerna finns på varenda sida men personen ifråga inte "orkar" titta efter!!!

Boy... O'Boy..

Jag bara älskar den familjära tonen.. vissa fick fyrkantig bilbana i julklapp..

A_K_N skrev:
Visst är det helt OK när det finns flera trådar i samma ämne men när varannan tråd handlar om samma sak, då blir det f-bannat tråkigt!
Jag håller med du :bow: .........det blir bara f-bannat astråkigt...

Ja, det gjorde det. Jag var moderator i flera år och jag har aldrig svarat med spydigheter då någon användare ställde frågor eller kom med förslag ang forumet. Jag skötte min syssla som moderator utan sådana påhopp.

Att du dessutom "försvarar dig" genom att ge dig på mig säger ju allt om din inställning.

Att folk inte "orkar" kolla efter sökfunktionen eller reglerna är trist, men om du tycker att det är så fruktansvärt så tycker jag att du ska låta någon annan svara helt enkelt.

Senast ändrad:

Har du inget annat att pyssla med än att hålla med de som svarar emot mig (oavsett va´d det gäller) ? Egna ideer eller initiativ eller åsikter? Du har blivit en lallande gubbe på sista tiden.

det är ganska många trådar om lastproblem under hästhantering också :angel:

En annan sak jag såg nu, varför ska någon som A_K_N vara moderator som slänger ur sig personangrepp?? Ska du inte ta bort den här tråden nu? :mad:

Senast ändrad:

Jag har också en fråga, för en vecka sedan la jag in min första tråd där jag frågade om en hingst som heter Modern från holland, jag la den på Avel, efter en dag var den borta. Varför tar man bort en sån tråd? Jag såg att jag hade fått svar men det gick inte att se tråden längre...:(

Jag har i ett PM (för över en vecka sedan) till Gunnar starkt ifrågasatt moderatorn A_K_Ns lämplighet, framförallt med tanke på en mycket tråkig attityd gentemot användare men även för en nitiskhet som går över många gränser.. Gunnar har inte ens bemödat sig med att besvara mitt PM och det speglar kanske sorgligt nog hela attityden.. ledsamt när folk inte tar en på allvar.

Moderatorn A_K_N kan JAG definitivt inte ta på allvar, hon har gjort bort sig rejält i ett flertal trådar på senaste tiden och bevisar där sin sociala inkompetens. Kan man inte bemöta folk på ett professionellt sätt när man jobbar som moderator skall man inte pyssla med dylika saker, oavsett hur jobbiga man tycker att folk är.

Exempel på vad som ska få finnas i westerntrådarna:

*Tävlingar med nationell status dvs våra B-tävlingar och högre.

*Tips om tränare i närheten av där man bor. Är man inte så hemma på datorer är sökmotorn på Buke kanska värdelös( senaste ex sökte på SSS, svenska shettis sällskapet, och fick NOLL träffar). De flesta av oss inom western vill gärna hjälpa in andra inom vår sport och är man ny är det svårt att hitta tränare. Man får ju inte disskutera personer, men man kan gott PMa varandra med svar...

*Tolkning av regelboken. Fråga på forumet tävling och inte en kotte vet vad regelboken är för något.

*Quarterhästavel. Väldigt westerspecifikt.

Sen finns ju för tillfället väldigt många trådar om hoppning och sadelpassform, vad har det med westernridning att göra isåfall??
Fick i förra veckan en tråd borttagen som handlade om vad min sadel kunde vara värd när jag nu ska sälja den. Står inget i forumreglerna om att hjälp av värdering inte är tillåtet...

Kommer säkert på fler saker under dagen...

MVH
Cinna

-> A_K_N

Vad har du för erfarenhet av westerridning?

Om du har det OK, om inte, borde det inte vara en moderator på resp forum som har anknytning till resp inriktning?

Frågorna ställda enbart av nyfikienhet och undran. Vill alltså inte alls att det ska tolkas som ett prsonligt angrepp.

MVH
Cinna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 795
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama