Vart köper man gurkmeja?

Har du provat "vanlig" gurkmeja för att se om det verkligen är skillnad - eller om det är ett fungerande försäljningsknep för att kunna sälja samma sak till ett högre pris till omtänksamma hästägare? :o :smirk:

nope de har jag inte. Tänkte först kolla om den "riktiga" eller vad man kan kalla den fungerar. Om den gör de tänkte jag prova vanlig. Men om den inte funkar så borde inte den andra funka heller. O då får jag prova Glocusamin eller nått sånt tänkte jag.

Fast vad jag har märkt så är det billigare att köpa från hästfirmor än från stormarknader! :eek: Vet inte varifrån mitt kom dock då det inte var jag som beställde.

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
490
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
1 891
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa...
2
Svar
32
· Visningar
1 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka