vart kan man hitta en hopp ponny? gröntkort?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Niinniiii

ja undrar vart någonstans som man kan hitta en bra hopp ponny :confused:, ja har provridit bra ponnyer, men d har inte klickat :( . stallet ska helst ha en hemsida som d står lite om hästarna i.

och så undrar ja vart i gbg som man kan ta grönt kort ?? :confused: och om man måste vara meddlem i den klubben?? :confused:

Sv: vart kan man hitta en hopp ponny? gröntkort?

Ja du kolla annonser på ponnyer. Och ang. kortet hör med ditt distrikt vart du kan få ta ditt grönakort. Har inte din klubb sånna kurser?

Sv: vart kan man hitta en hopp ponny? gröntkort?

På A svarar jag läs annonser (tex på Bukefalos annonsforum)
och på B svarar jag att du får kontakta en klubb i Gbg och fråga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
L
Ridning Jag har två o lika frågor så hoppas att det är okej att jag skriver dom i samma inlägg ❤️ Men det första som jag undrar är bara på ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka