Vart är alla?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Rammstein
  • Startdatum Startdatum
R

Rammstein

Vart är alla på travforumet? det är så dött här!:confused:
Det är ju nu vi ska snacka:idea: för snart bär det av nere i frankrike!
Vad tror ni om Conny´s chanser? och dom andra aktuella svenskarna?

Sv: Vart är alla?

tror mycket på Super Light.. :d han kmr visa vart skåpet ska stå :p bara han inte oturligen nog blir instängd igen, så har han nog stor chans!

tror conny kommer hamna bra till framme, men seger, vet inte..? fast man ska ju ändå aldrig säga aldrig. den lille :devil:( :love: ) njea säger platschans :smirk: :D

vem/vilka har vi mer från svenska 'lägret'? :o :crazy:

sen Kesaco Phedo ska man ju inte direkt ignorera, och jaggen hm...

jag är här *räcker upp en hand* :angel: :p

jag tror faktiskt inte så mkt på dom svenska chanserna i år, Conny har inte riktigt vart sig lik på slutet tycker jag och Super Light har för rund mage och korta ben för att klara av att vinna PdA :angel: så det blir nog en fransk seger i år, fast jag hoppas inte att det blir jaggen :devil: (har inget emot hästen, men tränaren/kusken :crazy: )

Super Light har för rund mage och korta ben för att klara av att vinna PdA :angel: så det blir nog en fransk seger i år, fast jag hoppas inte att det blir jaggen :devil: (har inget emot hästen, men tränaren/kusken :crazy: )

:rofl: :rofl:

Tycker oxå det är dött här ;) och tror oxå på fransk seger :D

Varför ska man ha en egen åsikt :o :D

Jag är också här..fast i Frankrike nästa vecka!:d

Hej
Tror ej att conny har en chans på pengar :(
men westholms lilla krigare är ju en joker:banana:
opal viking är chans lös tro jag :eek:
men de blir väll stig h som sätter alla på plats:idea:

men de blir väll stig h som sätter alla på plats:idea:

vad ska han ha med för häst? är det lass drop det eller? kommer inte på nån annan som kan tänkas va med där :rofl: ;)

förresten vilka svenskhästar är det som ev. ska va i PdA? dom enda jag kommer på är conny, köttbullen (Super Light ;) ) och ev. opalen :D

vad ska han ha med för häst? är det lass drop det eller? kommer inte på nån annan som kan tänkas va med där :rofl: ;)

förresten vilka svenskhästar är det som ev. ska va i PdA? dom enda jag kommer på är conny, köttbullen (Super Light ;) ) och ev. opalen :D

nä vadå köttbullen, nu är du väl ändå lite elak :mad:
:rofl:

-nååå-vad tyckte ni nu då om loppet?-stackars lilla Conny hade inget att hämta mot fransmännen..:bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Både jag och sambon behöver gå ner i vikt för hälsans skull, men barnen behöver absolut inte det. Smidigast för oss vore ju att räkna...
Svar
12
· Visningar
886
Senast: MML
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 558
Senast: Raderad medlem 149793
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 503
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
954
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden