Varmt, varmt, varmt!

Snart 2-åring, verkar inte bry sig nämnvärt om värmen även om hon går runt och svettas konstant 😅 Vi har varit på stranden i princip varje dag så hon får bada. Äter väl möjligen lite sämre men kompenserar nog upp det med vattenmelon!

3-veckors, verkar inte påverkad. Sover bra och äter bra (som tur är) men har ett närhetsbehov som gör det extra varmt för mamma och pappa...

Imorgon ska det vara varmt här men sen verkar det svalna av något 👍🏼

Store på snart 2,5 sover lite sämre annars opåverkad, lille på 9mån trivs inte alls.. Svettas floder och är väldigt orolig på nätterna.

Runt 30 grader fungerar, det är normal Sommertemperatur där jag bor.
Men när det närmar sig 40 grader blir det för varmt. Bebisen (3 mån), jag och pappan lider mest. De "stora" barnen (10, 8, 5 och 1.5 år) klarar det bättre

Sover mer låter rätt smidigt ändå? Mina, särskilt den yngsta (1,5), sover mindre och sämre vilket inte direkt är humörhöjande.
Väldigt bra!
Sen håller de igång som vanligt så jag misstänker att det är därför de blir mer trötta då det tar endel.

Verkar inte som att våra barn märker att det är 30 grader varmt 😅 Dom leker som vanligt och vi uppmuntrar bad i poolen så mycket dom vill och ser till så dom dricker mycket. Dom är 7 och 4 år.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 414
Senast: Account
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 170
Senast: SaraXX
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: jemeni
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 530
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård