Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min rör sig åyminstonde inte sämre. Han är inte markbunden och galopperar tretaktigt. Vill inte kommentera de nämnda travarnas galopp.
Jag tycker den har travargalopp. Du rider trevligt,och hästen ser trevlig ut, men den har en typisk travargalopp som inte riktigt räcker till eftersom den inte kan arbeta med sina bakben och rygg som den skulle behöva göra.
KL
Orkar inte svara på alla försvarstal, jag har bara uttryckt min åsikt om vad jag vill sitta på om jag hoppar. OCh nej, jag har aldrig under alla mina år med hästar sett en travare som haft tillräckligt bra galopp för att jag skulle vilja hoppa den. Jag har sett många under sammanlagt mer än 40 år så jag är inte lätt att övertyga kan jag säga.
Om du hållt på med hästar i över 40 år föklarar det ganska mycket om din kärringaktiga syn på hur en galopp bör vara.... Tings changes...
Sorry, läste inte hela tråden, till sida 3 läste jag.
Om du hållt på med hästar i över 40 år föklarar det ganska mycket om din kärringaktiga syn på hur en galopp bör vara.... Tings changes...